S. Pastell hona
Pastell hona född 09, uppfödd här, söker hem. Kastrerasd, Chippad, försäkrad,vacc. Hade bara strul när jag skulle skicka in stamtavlorna till illervänner, men släktinfon finns att få om man vill ha.
Flyttade när hon var leverans klar till ett yngre par. Det har gått bra där. Varit jätte snäll mot tjejen, men killen har fått lite hårda nyp när de har lekt och en släkting till dom har fått bett i tårna.
Nu väntar de deras första barn och insett att de inte klarar av en iller också. ca 10 dagar innan barnet skulle komma så flyttade iller tjejen in hit.
En av mina honor är väldigt elak och aggresiv mot nykomlingen.
Honan som kom hit är lite små feg. Skriker och skunkar så fort hon kommer nära sin syster som inte är så snäll mot henne.
Hon har inte sett en annan iller sedan hon flyttade härifrån. Men hon har inte uppvisat en enda dålig sida förutom total missa toa lådan sdan hon kommit hit.
Hon är helt kattvan från förra hemmet. Men bullterrier hundvalpen var jätte läskig. Min andra hund har hon slutat att backa undan och undvika. Mina råttor var väldigt intressant ett tag. Men hon fick sig ett litet naffs i bakbenet när hon klättrade på deras bur. Sedan dess var intresset inte lika stort. Men det är ju som sagt en iller ;-)
Men hon verkar inte ha hennes mammas stora jak intresse efter djur i bur som står på golvet.
Annars har hon varit väldigt framåt. Första hon gjorde när hon kom, var att springa runt över allt och upp på precis allt. Rätt aktiv och busig fröken.
Förre hemmet som hade katt, hade både katt och iller foder på golvet. Men tjejen valde katt fodret.
Förre hemmet vill gärna ha en slant för henne och ett riktigt bra hem.
Själv önskar jag ett toppen bra hem till henne.
Hellre prova ett tag och se om det fungerar, gör det inte det så är hon välkommen tillbaka hit.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej, undar var denna tösen finns?

Zickan bor väl i Västerås tror jag.
Haha förlåt. Ja västerås.
Får gärna skicka pm eller mail till info@zickans.com vid intresse, mer info och bilder.
Har mailat Zickan och hoppas på svar :)

Håller tummarna att hon kommer till ett bra hem 
//Denise

*sugen* 
Men jag tror hon får ett hem innan jag skulle kunna ta emot henne endå.
Hittat hem troligen :-)
Jaa, om några timmar skall jag hämta henne! Känns helt otroligt bra, spännande och läskigt på en och samma gång :P

#8 Grattis! Ser fram emot massa bilder sedan då!
Tack! Jaa, hade dock inget batteri kvar i kameran när vi kom hem
Nu sover båda mina sötnosar (Izzy i min säng och Majsan i hängmattan) men sedan blir det fota av! 
Första mötet dem emellan gick bra, lite skrik, lite kluckande och sedan gick de åt olika håll. Det kommer nog att bli jättebra tror jag!
Håller verkligen tummarna att det fungerar. :-)
Fått ett telefon samtal nu. Izzy klarade transporten bra. Har lekt runt och verkar redan trivas. Gick även riktigt bra med nya iller kompisen :-). Både verkade vara i lite mer jämn spelt än min taskmört här hemma.
Så roligt att höra, hoppas det fortsätter gå vägen.