2illerpojkar omplaceras
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Två super fina viltfärgade herrar i sina bästa år söker nytt hem tillsammans. De kommer ifrån min uppfödning, Murgrönans. Stamtavla finns.
Ozzy och Falcon är båda fullt friska och vaccinerades i februari, är kastrerade ,chippade och försäkrade hos agria.
Ozzy är en söt och snäll kille på snart 3 år som gärna pussas :) han älskar att vara ute o promenera, busa o brottas med sin bror och tycker det är spännande att putta ner saker.
Falcon som är Ozzys lillebror har precis fyllt 2 år och är ett riktigt bustroll som älskar att leka med allt o alla. Han är ett litet matvrak o smakar på allt han kommer över, tyvär även folk på besök. Han är lite bitig av sig och kan naffsa till reält i vissa situationer men är sammtidigt en riktig liten kram björn. Falcon behöver någon som tydligt visar vem som bestämmer.
Båda killarna halv barfas (får både kött och torrfoder) men skulle nog gärna bara äta kött om möjligheten fanns, hoppas nya ägaren vill fortsätta att iaf halv barfa pojkarna. De är duktiga på lådan och det är inga problem med kloklippning.
De kommer få med sig alla deras leksaker, puffar o filtar, selar o koppel, klotång, 2 transport burar mm från sitt nuvarande hem.
har även en utställningsbur som kan få köpas med
De finns i skövde

Vilka stiliga grabbar, hoppas dom finner ett riktigt bra hem som kan halvbarfa dem:)
Hoppas dom finner sig ett varaktigt hem.
Sötaste killarna då! Jag har träffat dem och haft dem hemma en sväng för passning och kan intyga att det är superhärliga killar båda två :)
Paulina
*puttar upp*
*putt*
Puttar då pojkarna ännu behöver nytt hem.
*puttar upp tråden då den ännu är aktuell*

putt
*pojkarna finns ännu kvar*
putt
*putt* Ev akuthem till pojkarna sökes omgående i väntan på ett permanent hem!
pojkarna finns i akuthem i Svartå, maila omplacering@illervanner.se för mer info, de vill ha ett eget hem nu

Vart ligger svartå och kan du/ni tänkas sära på pojkarna eller ska de komma till samma hem båda två?

Nu är det ju inte jag som omplacerar men personligen hade jag tyckt att det var elakt att sära på dessa. De har bott tillsammans hela livet.
Det står i annonsen att de omplaceras tillsammans. De söker alltså ett gemensamt hem.
Uppdaterar från akuthenmet att båda killarna är otroligt snälla o Goa och inte nafsar eller bitit deras besökare.

Jag träffade dessa två på en utställning en gång. Helt underbart fina pojkar båda två!

Sorry, misssade de i första inlägget.
Då vet jag.
Putt för pojkarna
Pojkarna finns kvar

Kan man få ha pojkarna på prov för att se om illrarna går ihop?
Hur är dom mot andra illrar? Vi är också intresserade i så fall om dom går bra ihop med andra illrar.
Jaha här ändrade man sig lite snabbt. Vi blev nu illerägare till en annan liten kille som bodde lite närmare. Så tyvärr är vi inte intresserade längre (låter verkligen hemskt att säga så). Hoppas dessa pojkar hittar ett bra hem snart.
Finns Ozzy och Falcon kvaR?: ) är mycket intresserad!

#24 se #1…
Tråden kan låsas, pojkarna har fått ett hem.
Då låser jag tråden.
Madde // Medarbetare.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.