älskade albin
idag var vi hos veterinären med albin..han var inte så pigg, och han går så vingligt. hans blodsocker var sämre och han var lite uttorkad. och tyvärr visade röntgen att det är ännu en tumör i buken.. vi fick ta med honom hem..men nu är det inte långt kvar…det handlar max om några veckor..det gör så ONT, albin är mitt allt..bara vetskapen om att jag har så kort tid kvar med min älskling..
usch vet inte vart jag ska ta vägen..:(

stackare 
Din stackare, jag känner verkligen med dig!! Ta vara på den tid han har kvar och skäm bort honom lite extra. Det är oerhört tungt att förlora en kär vän, du får trösta dig med dom andra "monstren" (inkl. Joel)…
Kram på er!!
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

usch va hemskt! Lider med er. Ta var på den tid ni har kvar med varann. *tröst kramar*

Stackare, jag lider med er. Men nu är det nog dags att släppa på alla restriktioner kanske när det gäller godis och sådant. Låt honom njuta av den lilla tid han har kvar med er.
Sänder också massor av tröste kramar till er.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gör det bästa av hans sista tid… ta många bilder så ni minns honom =)
golf.ifokus.se

sorgligt
! se till att både du och albin får njuta tillsammans nu

Åh nej Hanna, låt dessa veckor vara fyllda med vetegroddsolja och russin så han går i ett sockerrus sin sista tid.

:( Låt honom somna in innan han blir för dålig. Det är hemskt, men man vill inte låta dem förnedras. Tänker på er. Vet hur tungt det är.
jag är ledsen för er skull. Se till att hon får en bra sista tid.

Åh, va trist på söt tussen! Vi tänker på er, skickar mycket styrka & mod. Sköt om er!
ne d måste kännas hemskt med så kort tid kvar, men som dom andra sagt, ta vara på den tiden som e kvar, varje minut o varje timma.. o ta en massa kort.. *tröstekramar*

Vad trist, värdelöst och fullständigt hopplöst. Håller med de övriga, skäm bort honom så mycket du kan sista tiden, men var inte rädd att ta beslutet att låta honom somna in när du märker att han är för svag eller om han har ont.
Kram på er, han får säkert en fin sista tid.

skickar massa kramar…
säger som dom andra, skäm bort honom, jag gissar defenetivt på att han får en fin sista tid i livet..

Va tråkigt för er Hanna och Joel! Skickar en stor kram från oss! Vet hur det känns och det finns inget som kan trösta mer än tiden och minnena.
tack alla..jo albin kommer få laktosfri grädde varje dag nu och jag ska gå o köpa vindruvor åt honom. och vi ska fota massor, det var det enda jag kunde tänka på igår hos vetrrinären..att vi inte har fotat tillräckligt..
det kommer bli så svårt sen o ta beslutet..men än har han ju så mkt livsglädje..när vi kom hem igår fick han busfnatt o sprang omkring o busade med bilbo..då är det svårt att tro att han är så sjuk..:/

Sara
Verkligen ledsen för er skull.. Kram på er
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Usch, jag lider med er, han kommer helt klart bli bortskämd in i det sista. vi tänker på er här hemma.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

mycket sorgligt…vi tröstekramas härifrån vi med :o(

Lider med er
Massa kramar
Nu tåras mina ögon.. Som alla andra sagt (och som du säkert redan gör); Skäm bort honom till tusen, det är han värd. Tänker på er!

Hej älskade gumman jag beklagar verkligen sorgen ang lilla Albin. Ni får göra den sista tiden så harmonisk som möjligt. SJälv ha svea amputera en tå för en vecka sen de var en tumör i den, hon e 9 år nu. Lilla nora ligger inne på sjukan var urdålig imorse så kram är mycket oroad,..,..