OT. Påskafton
Nu närmar sig påskafton. Hur ser denna dagen ut hos er? Vad ska ni göra?
Hur är det med illrar och raketer egentligen?
*GLAD PÅSK*
vet ej hur det blir detta året, första påsken tillsammans med min pojkvän så får se hur det slutar :P
Men annars har det alltid varit att jag varit hemma hos mamma, där fått påskägg (ja, 20 år och får påskägg) haha men är det "tradition" så är det ;P Sen lite fest vid påskelden…
Påsken är en så trälig tradition numera. Jag gör i princip ingenting utom att käka middag hemma hos föräldrarna. Men inga påskägg (inga barn i närheten), inget pynt.
Mina illrar har aldrig reagerat på smällare eller raketer när de är här hemma. Vet inte hur de skulle reagera om man var ute med dem.
Sara

Jag och min sambo ska åka till Finland på onsdag och kommer hem måndag.
Han ska träffa mina föräldrar för första gången så jag är lite nervös =P
Kommer nog ha fullt upp hela påsken.
Ska väl äta lite ägg och sill och annat gott, men några raketer anväder vi inte under påskhelgen. Inte för att dom illrarna jag har nu reagerar på dom, men det är bara för att vi inte har det som tradition under påsken.
Jag hade en iller, en vildillermix som reagerade stark på raketer och smällare. Vi fick alltid har honom antingen med oss, eller så var han instängd i klädkammaren där det var nästan djudfritt när man stängde dörren. Så fick han vara där inne under hela nyårsafton tillsammans med sin bästa kompis för sällskap.

jag ska leta påskägg :D
golf.ifokus.se
Jag och sambon ska ner till mina vänner i Trollhättan och ha påskkalas! Det var så länge sen jag träffade dem allihopa. Vi ska frossa i god mat och påskgodis!
Jag ska äta kräftor och dricka lite gott vin (vinet är enbart till mig) med Athlaz
Mvh Jenny

åka skidor… och äta choklad

haha, vad betryggande att läsa att Athlaz inte får vin. Annars brukar de föredra öl. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag skall upp till landet och träffa mami och papi ;) Sen skall alla kompisar även dit så det blir väl kalas i dagarna 3 kan jag tänka ;)

Jag ska ha påsklov med barnen och bara bry mig om barn och djur tror jag. Lite gpd mat, sedan är vi bjudna på påskmiddag hos svärmor också. ;-)
Audiatur et altera pars
Har ni någonsin sett en berusad iller, isånna fall kan jag göra ett test och berätta det sen?=)=)=)
Mvh Jenny

jag ska åka till sälen på söndagen sedan blir vi där till torsdagen. Så de blir härligt att få glida lite i backen=)
#12 yup…några av mina kompisar söp stitch full på öl utan att jag märkte det. inte särskilt kul…han var grinig å bakis i typ 2 dagar stackarn
Ajdå, då kanske jag ska hoppa det då =) Man ska ju inte ge sprit till minderåriga
Mvh Jenny

#14: Va?? Vad säger du?? Här kommer det fram mer och mer allt efter som tiden går. Det är allt från diskmaskiner till rabiessprutor till fylla. Undrar om jag ska börja bli allvarligt bekymrad över min bebis. 
Audiatur et altera pars
men lilla vännen. detta har jag ju berättat för dig, och redan fått mig en utskällning för ;)

själv ska jag hämta min tredje plutt ;) gosh, nu kommer det att bli jobbigt att välja namn igen
*puttar eftersom det snart närmar sig*
Vi ska ner till tranås o hälsa på min familj. Och på påskafton blir det massa god mat, och så ska vi fira Albin som fyller FEM år! :)