Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 417 ggr
Mr_twisted
0

Sorg och Saknad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommer hem och Ferdinand kommer inte och möter mig i dörren och när jag ropar godis så kommer han inte heller… kommer ut i köket och han ligger i sin korg och tittar på mig….. börjar funderar på vart hans nyfunnen flickvän är…. jag går fram och lyfter på filten brevid honom och där ligger lilla my….. den gammla och ruffsiga men någerlunda pigga illern…. död…. tätt intill Ferdinad *snyft* Stackarn sprang till sin kattlåda och man såg att han inte gjort ifrån sig på många timmar… han inte viljat lämna sin flicka där hon låg…. Usch… ingen bra Söndag !!

R.I.P Lilla My… du e saknad av både husse och Ferdinand

Sara
0

Vad tråkigt! Lider med både dig och Ferdinand! Gråter

Sara

klarsferrets
0

åå vad tråkigt

Tesan
0

Beklagar sorgen!

Hon hade iallafall sällskap av sin pojkvän när det hände, så hon kände kärlek o trygghet!

Faxlin
0

Nej men stackars Ferdinand och dig. Nu när han hade fått sällskap igen som det fungerade med.

Lider med er båda och sänder tröstekramar till er.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

tycker så synd om er! Å stackars lilla ferdinand! *tröstkramar till er båda*

Nettan
0

Usch mitt hjärta brister av att höra sånt. Älska Ferdinand så det täcker upp både din del och flickvännens. Det behöver han.

aztech
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu blev jag ledsen när jag hörde detta.
Lilla My som va så go och mysig och stackars Ferdinand och husse då ..
Hittade en bild sen när vi var på promenad sist med monstren här i Stenungsund.

babsan
0

stackars dej o Ferdinand Gråter Hoppas att My får det bra…. många kramar från mej och Bab´s…

miao
0

ÅåååhGråter

Stackars stackars dig!!

Strumpan
0

Jag beklagar verkligen er sorg.

Tröstkramar till husse och Ferdinand från oss

Mvh Jenny

Mr_twisted
0

Tack…. fasen att en sån liten tjej kan skapa så mycke saknad…:(

UlrikaD
0

Nej, men stackars er!!! Massa tröstkramar från alla oss!!!Gråter

Flisa
0

beklagar sorgen..

AlbaStiffler
0

Men vad hände då? Vad dog hon av? var hon sjuk? Stackars Färdinand, inte lätt alltid…

Mr_twisted
0

#14 Nope inte sjuk… pigg och åt och drack… men jag tror att hon antingen va gammal eller så va hon sjuk på något vis som inte gjorde sig till känna men hon hade precis gått på pencellin för analsäcksinflamation och då hade dom inte sett något speciellt med henne… så ålder är nog det som närmast till hands… imed att hon va pigg och glad… när hon inte låg och sov…. men hon sov inte mer än vad Ferdinand gör…

Saknar henne iallfall för hon va JÄTTE go och snäll och kelsjuk…Och det tråkiga e ju att hon och Ferdinand har precis börjat komma nära varandra…

*TRÅKIGT* :(

Faxlin
0

Hur gammal var hon?

Audiatur et altera pars

Mr_twisted
0

lite mer än 5 ….

Faxlin
0

Då känns det inte som om hon dött av ålder. Men dock om det funnits någon sjukdom som ni inte sett kanske.

Audiatur et altera pars

Mr_twisted
0

jag vet ju inte det…har ju precis tagit över henne….. förmodar imed att hon precis varit hos vetrinären.. men men…inte lönt att fundera över detta nu…. hon e borta…*snyft*

Ilokay
0

inte kul:(

Gilla
0

Så ledsen …. Vi sänder kramar till tröst ifrån oss :o(

Linda-J
0

Jag beklar innerligt, Hoppas han får en ny partner efter en tag så saknaden inte tar över helt.

Låt Lilla My vila ifrid

Linda

Madde
0

Beklagar verkligen sorgen. Vi tänker på dig och ferdinand. Gråter

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.