Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1460 ggr
Velsan
0

Råttor bortskänkes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

2 hanar, en albino född jan 06 och en siamese dumbo född dec 05 och två honor en agouti hooded född jan 06 och en blue roan dumbo med tuggade öron född nov 05 bortskänkes akut.

Alla råttorna är tama och snälla och trevliga, reggade i srs, hon agouti hooded honan har blivit utställd med bra resultat. Bortskkänkes pga att jag är borta hemifrån för mycket och inte längre har tid för dem.

på bilden är blue roan dumbo honan när hon var lite yngre å inte hade hunnit bli tuggad på öronen av en aggressiv hona.

Råttorna finns i uppsala trakten

Madde
0

En sån råtta har jag aldrig sett förut. Nu har jag lärt mig något nytt. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

cannaydia
0

Ja risken om de kommer till mej är att de inte lever länge, jaktinstinkten har de flesta av mina kvar förvånansvärt mycket av…
Hoppas du hittar ett bra hem till dem, är de tänkta som sällskap eller föda eftersom du sätter in de på illerforumFlört

Velsan
0

haha sällskap :P men tänkte att de e ju en å annan här inne som har råttor

[tiiia]
0

tyvärr så har jag inte plats för fler råttor här hemma. Men om du inte lyckas hitta några hem till dem så kan du ju kolla med råtthjälpen, de hjälper gärna råttor att finna nya hem. Glad

Smeagol
0

Jag kan höra med en kompis om hon vill ha dem eller nån av dem ialf. Hon älskar råttor och har haft flera stycken.

Velsan
0

råtthjälpen har inte vart till mycket hjälp :P vill hellre hitta bra hem själv.

Madde
0

#6: Förstår att du vill hitta bra hem själv. Har du kollat inne på Råttor.ifokus om någon är intresserad??

tommy30
0

hej jag kan vara intresserad maila mig på t-hlarsen@hotmail,com

Madde
0

Låser tråden då den är 5 år gammal.

Mvh Madde // Medarbetare

Inlägget är låst för nya kommentarer