OT akutmotagning
äntligen är det fler som fattat att jag e rätt klantig ;) igår upptäckte jag att de byggt en akutmotagning precis runt hörnet från där jag bor…moahahaha gissa om jag kommer bli stammis ;) de har väl fattat att det e rätt lukrativt att bo nära mig ;) nu fattas bara en brandkår i närheten så e jag garderad..polis har jag redan ;)

muhahahah :P

Frikortet så gott som fixat då!
#2 det har jag haft länge hehehe ;)

Välkommen i klubben=) Då kan du ju springa där dagarna i ända och få plåster och gips
Hehe, du kanske hittar dig en snygg, rik läkare oxå… 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Ta do msom jobbar natt=) Det brukar var aunga snygga AT-läkare.. mums

haha, men sarae då. det måste var himmelriket för dig. Sedan kan du skaffa dig en snygg läkare som kommer tillbaka med pengarna som du slösat bort där redan. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

men hon har ju frikort, då får hon flörta gratis

haha, ja det är klart. Hon får flörta snabbt då. För ett frikort gäller ju inte hur länge som helst. hihi
Audiatur et altera pars

näe, ett år från första stämpeln=)…

Japp, så snabb flörta blir det kanske inte ändå. Jag menar hon lär ju lyckas få sitt frikort på en månad. Sådant som för en annan aldrig lyckas. ;-)
Audiatur et altera pars

Jag tog två månader på mig senast=) Och det är ju bara att börja om.. kostar ju 260 kronor på akuten så det är ju inte mer än tre fyra besök så är man klar=)
Men Sarae, om du träffar en läkare där, kan du inte fråga om han föredrar klamydia eller iller då?! 
Mvh Jenny

…det beror nog på.. om illern är placerad på samma ställe som klamydian vette f-n..

haha, men nu bidde man nästan generad av att läsa här. Har ni glömt vilen blyg och försynt människa jag är. ;-)
Audiatur et altera pars

Flåt….
men jag är ju som sagt inte riktigt rumsren.. behöver nog fler lådor här hemma..
#13 hehe måste erkänna att jag nu har testat den repliken! på 5 olika killar…och utav 5 var det bara EN som sa att han tyckte det var bättre med iller….de andra 4 konstaterade "ja, men klamydia kan man ju bota…" hmm hur skall jag tolka detta? att jah kommer vara singel för evigt, eller att jag skall hugga tag i den som valde iller?
#15 säger bara hrmmmmm yeah right! det var ju JAG som satt hos dig å rodnade ju ;)

Låt valfri iller hugga tag i en och ta honom?
Ta honom som gillade illrar OM han nu var snygg =)
Vad har killar emot illrar??? De är ju underbara små kräk som man inte vill vara utan
. Jag säger bara det, karlar…… can´t live withuot them,can´t kill them…
Tänk om Stefan skulle läsa detta….
Mvh Jenny

Kanske ska satsa på klamydia och sen ställa frågan……

se om dom föredrar det då..

#17: Haha, var det såååå illa. ;-)
Audiatur et altera pars
#22 låt oss säga att jag blev lite förvånad ;)

#19: haha, då bidde han nog inte sååå glad är jag rädd. ;-)
De kan bli lite kinkiga om de får höra sådant liksom. hihi
Audiatur et altera pars
men man tycker ju att de borde ha förstått det vid det här laget. Pratade med en kille häromdagen som konstaterad "vi killar e ju sååå dumma i huvudet, jag förstår inte vad som e fel på oss". Mycket insiktsfullt måste jag säga ;)