Hjälp med tatuering!
Jag har länge funderat på att tatuera mig, men det har inte blivit av. Bland annat för att jag är jättefeg och så har jag inte hittat en tatuering som jag vill ha. Jag vill ha en tatuering som står/betyder mycket för mig, inte bara en fin tatuering. Så nu efter ca ett års funderingar så har jag nästan bestämt mig för en, valet står mellan två. Ett kinesiskt tecken som står för frihet (freedom) eller ett par illertassar. Problemet är bara att jag inte har någon bild på något utav dem. Så jag tänkte att många här inne är ju jättebra på att rita och ni kanske skulle kunna hjälpa mig. När det gäller illertassarna så skulle det ju vara undersidan utav tassen, på något sätt. Så skulle ni snälla människor vilja hjälpa mig och lägga in bilder på dem? Tassen skulle då självklart vara målad/ritad som en tatuering…
Max har satt ett stort spår i mitt hjärta, men jag skulle vilja visa det genom att göra spåret synligt så att alla kan se att ett djur är så mycket mer än ett djur. Jag vet att jag aldrig kommer att glömma honom eftersom när jag är i skolan så händer det faktiskt flera gånger i veckan att jag saknar honom, fast att jag vet att jag kommer att träffa honom om några timmar…

ååh.. vill också tatuera mig! tänkte att jag skulle, för att visa kärleken till mitt första djur som verkligen.. ja.. betydde för mig, tänkte jag tatuera in "Lucifer" på skuldran eller något :) och så ett chockmärke eller marilyn manson-symbol någonstans för han är en stor del av min uppväxt.
men jag får ju vänta ett tag till..

Nej nej nej, inte tassarna… jag håller på att göra en tatuering av min döda illers tassavtryck.

Veronica här inne har ju iller tassar tauerade. Rätt häftigt faktiskt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Som sagt, det är ju inte säkert att jag ska ha tassar som tatuering, men det är något som jag är sugen på och har varit i ca ett år. Det är nog mer än en person som kan ha samma tatuering… Tack så mycket för tassavtrycket, men ni som har lite tid över får mer än gärna rita av en tass och visa hur den blev…Eller ett kinatecken om någon kan hitta det, har försökt men det är omöjligt…
Jag ska också tatuera in tassavtryck. Från våra två första illrar :)
jag ska också tatuera illertassar, bara så ni vet ;)
men jag bryr mej inte om ifall någon annan har det med
Kanske skulle skriva "Amor vincit omnia!" och en liten iller under.
Sara

#8 Varför ljuga?? Kärleken övervinner faktiskt inte allt *bitter som fan*
# 10 när det gäller illrarna så besegrar min kärlek till dem alla de hyss (även utanför bajsningar) de hittar på.
Sara

Sen när jag har bestämt mig så ska jag be någon rita av Max tassar,även om alla tassar liknar varandra så är det ändåmer speciellt när man vet att det är ifrån sin egen älskling… Skulle be er rita av Max tassar,men min dator fungerar inte så jag kan inte lägga in några bilder… Det får bli senare, är det ingen som vill visa mig några illertassar? :)