Ritar illrar?
Tänkte se om det är nån mer än jag som har målat nån illler, antingen för hand eller på datorn. Visa gärna upp bilden här 
#1 tack, gillar den där typen av bilder :)
#2,3 Vilka bra detaljer i bilderna, kan inte alls få till pälsen sådär bra :)

Vad duktiga ni är! Gillar bådas bilder skarpt!

Allas bilder är verkligen jättefina, älskar att måla men får aldrig till mina illrar hehe.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
jätte vackra bilder.
Jossan: Dom där tavlorna/bilderna skulle jag själv vilja ha som tavlor nu när jag och min kille flyttat till en 3:a (tomt på väggarna) :)
Har du tips på hur man skulle kunna göra egna? jag är inte direkt någon konstnär 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Fan vad du är bra på att rita Jossan!
golf.ifokus.se

Wow! Vilka snygga teckningar!
Jag är verkligen hel-usel på att måla. Skulle måla min iller Sessan en gång.. det gick ju sådär..
Knappt jag vågar lägga upp den här :P haha, det är SKRATTVARNING på den!
Tack hörrni :)
Själv tycker jag inte dom är så bra längre då jag ser fel proportioner och för dåligt tryck i färgerna.. analyserar sönder lite ibland ;)
Thessan- Dina bilder är ju jättefina! är avundsjuk på dom som kan måla fort utan att det behöver bli "perfekt" så att säga.
Ska se om jag orkar lägga in min första akrylmålning här också!
#8 Jag har tagit bilder på en av mina föredetta illrar. Gjort om dom lite i photoshop- ändrat tröskelvärdet så det passar för målning sedan har jag skrivit ut dom på overheadfilm och så lånade jag faktiskt hem en overhead från jobbet jag hade då och målade!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#13 dags att skaffa fram en overhead då :P dock är jag lite av en perfektionist så jag lär väll inte bli nöjd jag heller … 
#14 Känner igen det där. Alltid är det något fel!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#1 Förresten- har du gjort den där med ritplatta?? Jag är så sugen på en sån..
Sajtvärd på Iller.ifokus
#16 det har jag :) Har en wacoom bamboo fun A5 platta, har haft den i lite mer än ett år nu och den funkar jättebra :)
#17 Tror det är en sån som jag vill ha.. Funderar på att önska mig ett bidrag när jag fyller år! Behöver ett nytt sätt att måla på! KUL! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
By the way- tassarna och skinnrynka mellan skulderbladen är jäkligt snyggt!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Den här ritade jag till en illertjej, hennes dotter med deras iller.
#21 Läcker!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Tack så mkt! :) Fick ett förslag att jag skulle börja sälja illerteckningar. Undrar om det skulle kunna vara något som någon är intresserad av?
Fina teckningar ni andra med! :)
#23 Jag har faktiskt sålt några stycken genom AMHS illertorg som var snälla att ha dom på sitt bord på utställningar :)
Kan man göra bilder som liknar illrarna i fråga så finns det nog en marknad!
Här kommer min första (eller andra) akryl i vuxen ålder ;) Inte helt nöjd men vad tusan, det är inte världens mest lättarbetade färg när man är van vid akvarell!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Vilken fiin!! Det är ju svårt att få till akryl men där har du lyckats bra!
Jag tecknar mest i tusch och bläck. Men det vore kul att ha en utställning eller liknande! Kanske skulle satsa på att göra lite tavlor till en mässa eller så :)
#25 Tack :) Tycker akryl är dösvårt så jag tröttnar fort när det inte blir bra :S
Jag har bara kört blyerts och akvarell.
Blev så inspirerad av den här tråden att jag gjorde en ny blyertsteckning av Skit! Lite mer tryck i den här än dom gamla.
Har inte tecknat alls mycket sista åren men man lär sig visst med åren ändå hehe
Ursäkta den dåliga bildkvaliteten.
Sajtvärd på Iller.ifokus
ooooh läckert Jossan :D
#25 så vacker den blev. du är ju jätte duktig på att rita/måla. även den på akryl va vacker. men jag föredrar med blyerts, den har många detaljer. Bra jobbat!
#26 JossanH: vilken talang du har *avis*
Skulle vilja få min Shaco blyertstecknad ^^
Hehe tackar :)
#29 Jag ska göra ett par försök med mina egna illrar och f ner alla jag haft på papper men jag vet hur det brukar bli.. Något blir fel och så rör jag inte pennan på ett år igen.. Skulle jag fortfarande ha inspiration så får du skicka över lite bilder så får vi se om jag kan få till nåt, vi får höras helt enkelt ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
åh den med akryl var ju så häftig, hade velat ha en sån bild på mina älskade vovvar =)
själv så ritar jag hellre förhand, har ingen illerbild men kan nog rita någon :O
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Uuups, blev en till!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Skitsnygg :P
golf.ifokus.se
förstår inte hur TS kan rita så snygg på datorn :O
#34 det underlättar att har en ritplatta 
#35 är de så mkt lättare då?
#36 Man använder som en penna på en liten platta som är kopplad till datorn :) på så vis är det nästan som att rita vanligt fast det hamnar i datorn direkt.. och man måste ha en viss teknik förstås! Jag är också impad!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#37 haha jo de kan jag förstå xD
har aldrig ritat illrar, men ska försöka någon dag.
har dock bara ritat, lejonkungen, hästar, vargar m.m :P
#30 Jag får ta lite bättre bilder med min digitalkamera då :D har hitills bara tagit med mobilen faktiskt… Funderar på att skriva ut bilden sedan och ta den till ett fotocentrum där dom får förstora upp bilden :)
Superfina bilder, konstnärliga ni är!
Jag ritar endast i paint och på oekaki när jag ritar på datorn, har inte Photoshop. Ritar ganska mycket (eller har gjort det i alla fall), men hade faktiskt ingen illerbild, konstigt. Har maaaassa manga- och hästbilder dock ;P

grymt för att vara typ paint :D Ska också försöka rita en iller :)
#42 Jag hade lika gärna kunnat göra den i paint istället, använde bara solids hittills förutom liite lite watercolour runt munnen. Men när den inte ville samarbeta så orkade jag inte göra mer heller :P
Gör så! Ser med spänning på resultatet :)
Fiffiluren, har browsat din deviantart och kan inte säga annat än att du är superduktig! Riktigt riktigt snyggt gjorda bilder, skulle favva dom om jag kom ihåg mitt deviantart-id 

fiint :D