Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 382 ggr
Flisa
0

O.T - påskloov!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

äntligen påsklov.. :) ska ni göra när ni är lediga nu då? ja eller i helgen då för vissa som inte är lediga *jag lider med er*

härligt väder iaf..

Faxlin
0

Påsklov? Är det något man äter?? Förvånad

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

Jag börjar jobba på måndag :(

golf.ifokus.se

Theres
0

Fast jag ska fylla år på vårat påsklov som är veckan efter påsk :P

golf.ifokus.se

Flisa
0

ååh grattis i föskott ^^

HannaM
0

Ja åsa, jag burkar ha kanel på mitt påsklov, väldigt gott

Faxlin
0

#5: haha, vad bra. Då ska jag testa det. Bara jag vet vart jag köper ett sådant. har aldrig smakat. hihi

Audiatur et altera pars

Flisa
0

haha :P

HannaM
0

Går bara att få tag på i storpack, brukar köpa hem från skolmyndigheten…

Flisa
0

jag ska iaf träffa en kille ;)

Soffi
0

Jag och några kompisar drar iväg till kanarieöarna på onsdag och blir borta en vecka. Måste ju få lite färg till studenten ;)

Flisa
0

ååååååh :P vill också bort från sverige!

Strumpan
0

Jag ska åka till Idre och lapa sol. Veslan ska ha Athlaz och jag har redan abstinensbesvär efter honom!!  Hur ska jag klara mig utan honom i 4 dagar?!Gråter Men jag vet att han kommer att ha superkul med att leka med alla pälsar hemma hos henne sådå känns det bättre!

Mvh Jenny

Faxlin
0

Jag vill inte träffa någon. Jag vill skicka barnen till skolan eller resa till Mallis jag :-)

Eller ja, kanarieöarna vore inte heller så dumt. Fast det är klart, jag skulle nog inte klara det med pälsarna hemma. Så jag förstår dig Strumpan.
Fast som du sa, du får trösta dig med att de kommer ha fantastiskt roligt. Medans du kommer sakna dem som sjutton kommer de inte hinna saknadig. :-)

Audiatur et altera pars

Flisa
0

13# haha, skicka barnen till skolan? du låter mycket ondskefull ;)

GroaLover
0

vad betyder OT? old times? äh jag vet inte..

Strumpan
0

#13 Han kommer säkert att glömma mig…. Han lär väl inte vilja åka hem när han väl vet hur kul det är att leka med andra pälsar…Gråter

Mvh Jenny

HannaM
0

Titta högst upp till vänster på inlägget så står det=) off topic…

GroaLover
0

vart då?

HannaM
0

I den lilla gröna randen som sitter överst på inlägget, precis ovanför flisas bild

Flisa
0

16# åhå nej inte om du ger honom lite piggelin ;) *se bilden*

Strumpan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#20 jag får försöka locka honommed något =). Men han kommer inte att vara ensam så länge till, jag ska börja leta efter en kompis till honom såkanske han aldrig vill lämna sin mamma igen =)

Mvh Jenny

Faxlin
0

Klart mamma är bäst ändå. Inget man byter ut mot en massa kompisar. Men kompisar är också skoj vet du väl :-)

OT= Off Topic = Utanför ämnet lite grann. hihi

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

#14: Jag som tyckte det lät snällt. Att jag bryr mig om mina barns utbildning. Och lite lugn och ro åt mamma. hihi

Audiatur et altera pars

HannaM
0

Presentera den iden för nämnda barn och se vad som händer=p… om dom vill prioritera skolan eller sol med mamma…

Flisa
0

23# haha det sistnämnda låter mest trovärdigt ;)

GroaLover
0

tack för förklaringen..jag hittade det.

Faxlin
0

#24: Men det skyller jag på att de är för unga för att förstå sitt eget bästa. ;-)

#24: Hmm, tror du??

Audiatur et altera pars

HannaM
0

Ja det är ett bra bitande argument som varje son och dotter vill höra från sin ömma moder=)

Faxlin
0

haha, ja men visst är det så. Jag är äldst alltså vet jag bäst. hihi

Audiatur et altera pars

HannaM
0

Ooo ska aldrig få hända här hemma, jag är spöad med 21 dagar och hävdar envist att man måste ta mycket hänsyn till dom yngre

UlrikaD
0

Jag ska väl jobba, jobba och jobba lite till.

Snart tycker jag att det är dags för pälsarna här hemma att bidra till försörjningen faktiskt. Jag jobbar och de äter och leker, vad är rättvisan i det egentligen. Och sen har de mage att vara småtjuriga när jag går till jobbet istället för att leka med dem. HmmmFundersam

Flisa
0

rikki, jag håller fullständsigt med.
jag har förvisso fått en höjd lön här hemma, vilket då inkluderar 200 i veckan men jag tycker minsann lucifer också ska hjälpa till, jag menar;
vem leker med honom varje dag? jag
vem städar hans bur? jag
vem delar generöst ut sitt rum till honom? jag
vem bytar mat/vatten varje dag? jag
vem går ut med honom varje dag? jag
vem köper små pinglebollar och annat skräp för att sedan gå på stan med en iller som pinglar som *** med en pingleboll i munnen? jag kanske ;) ja också massa annat. hahaha fast lite kul var det när mamma överdrev lucifers första vecka här och ringde min lärare och sa att jag fick ta ledigt en vecka för att passa illern.. ;) ja herregud..

UlrikaD
0

Ha, ha, ha, cool mamma!!!Skrattande