Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 1588 ggr
Illernastet
0

Illerträff i Karlskrona

Hej alla!

Förra året hade vi uppehåll med nu är det dax igen. Jag vet dock att ett flertal illrar har flyttat med sina familjer eller omplacerats härifrån. Men finns det några här omkring som är intresserade av en illerträff i Karlskrona igen?

Pressen vill komma för att diskutera illrar. Våra älsklingar kommer att filmas och vi intervjuas om hur de är att ha som husdjur.

Vilka är intresserade?

emelieaxelsson
0

Intresserad! :)

Illernastet
0

Skitkul! Var bor du för någonstans?

emelieaxelsson
0

strax ovanför Kalmar!

Kickan90
0

ja även om jag inte har någon iller.
men någon hade kanske kunnat hämta mig på stationen isåfall?
har ej någon bil :( för isåfall hade jag velat komma och veta mer om dessa djur =)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Alexandra83
0

jag skulle också vilja komma,ihop med man o våran iller:)

Illernastet
0

Vad roligt att ni vill komma!

Kickan, jag kan hämta dig, inga problem. bor i närheten.

Jättekul om vi kan samla ihop ett gäng, både människor och illrar.

Vi har 3 här hemma, två tjejer och en kille. Men vi passar även andras illrar ibland så det är möjlig att vi är fler just vid träffen.

Tanken är att illrarna ska ha en chans att leka lite med.

kredka
0

jag tror att det är super idee , hoppas att pressen ska skriva stor och fin artikel om pälsar och att större delen av allmänheten ska läsa den - folk uppfatning om illrar är skrämmande! igår medan vi promenerade med våran iller kille så fick vi höra att vi måste akta oss för att illrar dricker blod och biter i halsen för att döda!

Välkommen till ferretplanet.se :)

Evelinanord
0

Jag är jätte intresserad!!

Illernastet
0

Jag driver även en nöjessida för Karlskrona och där kommer jag själv att publicera en artikel samt ett videoreportage. Lokaltidningarna bjuds in såklart.

Kredke - folk behöver verkligen ändra sin uppfattning om illrar. I reportaget tänkte jag att vi alla skulle visa hur mysioga våra älsklingar är, då tror jag att man kan få dem att ändra åsikt.

Kul att du med är på Evelina!