OT - Hårig
Min bror var hemma hos mig idag när jag hade åkt till Gbg. Så ringer han och frågar var badhandukarna är. I första garderoben i hallen svara jag lite halv stressad i en bilkö. Det jag inte tänkte på var att även illrarnas badhandukar låg i samma garderob.
Så nu när jag kom hem så såg jag att han naturligtvis hade tagit en handuk från illrarnas hög. Så han lär ju vara aningen hårig nu. *fniss*
Sara

haha, men såg han inte det?
Jaja, han lär inte dö av det i alla fall. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
moahaha taskigt fall ;)
Mina handukar är inte riktigt lika fransiga (klorivna) och håriga som illrarnas men han tog nog bara en och märkte det inte innan han var färdig duschad. Handuken är ju tvättad och ren iaf. 
För torkade jag illrarnar med vanliga handukar men eftersom pälsen aldrig går ur så tyckte jag de kunde få ha sina handukar i fred och jag mina.
Sen måste jag säga att mina erfarenheter säger mig att killar är utomordentligt dåliga på att leta efter saker. Får fortfarande samtal från ett ex (7 år sedan, iof umgås vi fortfarnande) om var han kan hitta vissa saker hemma hos sig. 
Sara

Hi,hi!

haha, skojigt att höra att han inte flyttar om sina saker trotts alla år. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hans flickvän har försökt lite men då hittar han verkligen ingenting så allt står där det stog innan. *fniss*
Sara