Vad i bajset?
det beror på vilket kött åt de , min gör ibland sådana efter kyckling eller hare , efter lever gör han super svarta och ekstra lösa bajs…
Välkommen till ferretplanet.se :)
om det skulle vara gummi så skulle du se det på en gång , min käkade upp en gång glicerin boll och bajsade med ut småa glicerin bitar , och efter grön pippis som jag han inte rekvirera efter leken var det gröna gummi bitar i bajs
Välkommen till ferretplanet.se :)
Ja jag misstänkte det, för är det gummi borde man se svarta små biiter från ex en pänna.
Och jag vet att deras avföring formar sig om man säger s efter vad dem äter. Men blev ändå lite små nervös.
Dem äter torkade hjärtan och strupe. Sedan frysta/färska hjärtan.
Hjärtan brukar ju göra bajset mörkt, det där ser mer ut som dom ätit något annat.. Ibland händer det någon lösing då och då utan att det egentligen är något fel på dom, bara ätit något som magen inte gillade..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ja jag kan inte komma på vad det kan vara bara. För godis som dem får år royal canin, så det ska ju inte vara farligt att ge för mycket. Sedan har dem ju precis lärt sig äta kött.
Och dem verkar må toppen båda två. Nyss såg jag visserligen en pytte bajs, vet inte varför den var så liten =/ Så jag håller extra koll iaf.