Iller/illrar sökes
Hejsan!
Jag och min sambo har letat efter iller (alternativt två illrar) ett bra tag nu, vi har tagit kontakt med flera ägare som har velat omplacera sina illrar, men som vi har märkt är det väldigt många som är intresserade av Att skaffa iller. Vi vet inte längre hur vi skall gå tillväga nu. Det vi kan ge är ett mycket kärleksfullt hem med mycket tid och tid för promenader. Vi söker en (eller två) hona/hane i åldrarna 1-3år. Skulle vara mycket tacksamma för svar.
Min e-mail: sofia_exner@hotmail.com
mobilnr: 0737-039715
Med vänliga hälsningar Sofia
Ta kontakt med uppfödare (gärna flera) och försök hitta någon ni känner att ni har förtroende för. Eller kontakta illerföreningarna. Dom har omplaceringsansvariga, som kan hjälpa er.
Mvh /Ammi
jag håller med guteillern, kontakta uppfödare, presentera dej, hälsa på osv. så har du chans på en valp :)
*jag vet nått som inte ni vet* thihihi
#3 och vad är det??? Nu är jag nyfiken…/Ammi
ja det måste jag säga att jag blev oxå nyfiken. hahaha få inte göra sådär sara. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
klart jag får ;)
jag vet också vad sarae vet……fniss, fniss
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
moahah då kan vi fnissa ihop då nettan ;) *fniss*
#7 …humm…pussa pälsarna och må gott! /Ammi
Snacka om att det finns gängmentalitet här asså.. *Vill oxå vara med och veta* 
Sara

men säg då..
Hejsaan heej! Fia (Sevendays) och Christian här :) Nu har vi fått hem två små lurvar! Busarna Gonzo och Frick! Allt går jättebra o vi är så kääääära :)

Så kul
hoppas allt går bra för er
nån bild på dom kanske
Allt går jätte bra för oss, dom är verkligen underbara :) Bilder kommer nog här framöver, men just nu finns en bild på dom i tråden Välkommen hem Gonzo och Frick :)