Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 141 ggr
[Falo]
0

näradöden-upplevelse Wilma

Wilma satte en gummibit i halsen för en stund sedan. Två delar som bildade en cirkel kom ut till sist. Riktigt läskigt, hon hade fradga kring hela munnen, tänk om jag varit på jobbetLedsen

Soffi
0

Usch då, stackars liten. Skönt att det slutade lyckligt. Hur fick du ut bitarna?

sarae
0

usch va hemskt! får gås hud bara av att tänka på vad som kunde hänt om du inte var hemma! skönt att allt nu gick så bra

[Falo]
0

jag började med att massera lite på kroppen och det fick henne att pipa, då vände jag på henne och skakade och slutligen dunkade i ryggen och då ramlade den andra biten ut. Den första biten låg på golvet innan, vet inte om hon fick ut första biten själv eller om hon alldrig fått den i halsen

Madde
0

Usch vad hemskt. Hoppas att du fått ut allt och att wilma blir bra snabbt. Hemsk tanke att något sånt händer. Varje illerägares mardröm.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Hualigen vad hemskt. Vilken tur att du var hemma som sagt var.
Hur mår Wilma nu?
Otroligt tur att hon har en sådan rådig husse i alla fall.

Tänker på er.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Falo]
0

Hon verkar må bra, märker inget annorlunda på andning eller så. Det som snurrade i huvudet var att jag faktiskt inte hade en aning om vad man gör i ett sånt läge. Jag försökte tänka på hur jag skulle ha gjort om det var en människa och göra något liknande.

[Falo]
0

De bitar jag har formar en cirkel så det borde vara alla. Har letat i rummet utan att hitta något ställe de kan komma ifrånLedsen

Faxlin
0

#6: Du skulle haft första hjälpen boken för illrar som vi har gett ut :-)

Skämt och sido. Du grejade ju det här bra. Men det är ett bevis för att man kanskle behöver lära sig mer än vad man tror man behöver.

Skönt att hon mår bra.

Audiatur et altera pars

[Falo]
0

ja jag tänker faktiskt köpa eran första hjälpen-bok på direkten!

[Falo]
0

när får jag betalt för den iscensatta reklamkuppen?

Faxlin
0

hihi,vi fixar det under årsmötet. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

haha ja vi får väl komma på nått sätt att gottgöra dig

AlbaStiffler
0

Läbbigt. tur att det funkade…

JossanH
0

shit vad läskigt! tur att allt gick bra tillslut!

Sajtvärd på Iller.ifokus