iller köpes
Hej
Jag söker en iller som sällskap :) helst en hane. Har du en iller som ska omplaceras eller en valp till salu, mejla mig: hannabofotbollssko@hotmail.com eller ring: 0739862444
lite om mig:
Det blir min första iller, jag vet att de flesta letar efter en ägare med erfarenhet men någon gång måste ju vara den första! Det skulle vara kul om jag fick en chans, jag kommer ge min lilla iller så mycket kärlek!
Jag bor tillsammans med min pojkvän i Sigtuna, norr om stockholm. Jag går sista året på gymnasiet och går därmed i skolan max fyra timmar om dagen. Jag börjar sent på dagen och min pojkvän tidigt så det är nästan alltid någon hemma. Efter skolan har jag tänkt vara ledig och måla då jag är mycket intresserad av konst. Skulle därför vara kul med sällskap av en liten illervän :)
/Hanna

om du kollar runt på forumet, bla i omoplaceringstråden längst upp till vänster och i uppfödartråden under så har du hur du kan kontakta uppfödare och andra folk med omplaceringar. Välldigt sällan som en uppfödare kontaktar folk utan det är så att du får kontakta dem =) detsamma gäller omplaceringar.
Jaha okej då får jag göra det! Tack så mycket! :)