Iller iFokus

Iller

Faxlin
0

Är det dina valpar?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

hmm måste oxå fråga..är de valparna som säljs verkligen samma som är på bilden? om jag räknar rätt så e det ca 6 veckor kvar till vecka 18…om valparna säljs vid 8 veckors ålder så är de ca 2 veckor nu..säljs de vid 10 veckor ålder så är de 4 veckor nu….valparna på bilden ser snarare ut att vara närmare 8 veckor eller nått….bara en tanke från mig…nån som vet?

Wikstr_m
0

jag tycker personligen att det ser ut att vara endast två illrar på bilderna. dom två översta ser likadana ut och dom två nedersta ser också likadana ut.. hm, söta iallafall. skulle vara roligt med lite mer information :D

#0 är det dina valpar?

AlbaStiffler
0

Är inte det där föräldrarna då? Dock en liten hona, den viltfärgade…?

Tina-A
0

Säljs dom veterinärbesiktade, chippade, vaccinerade? Läste i en annan tråd att dom inte har stamtavla.

Får man med mat, leksaker? Jag är inte intresserad, men vill ändå ha lite mer information

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[jenkass]
0

jag mailade han å det är bilder från förra årets kull.. Valparna kommer vara vaccinerade men ej chippade

Sara
0

# 6 Pris?

Sara

[jenkass]
0

#7 1000:- står det väl i annonsen? jag fråga inte heller eftersom att jag inte var intresserad, ville mer ha mer information…

Stj3rnfallet
0

Det fungerar inte att gå in på annonsen längre =/ De kanske är sålda redan?=)

[jenkass]
0

#9 jag kan gå in på den?

Faxlin
0

Jag kommer in på den.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sofie
0

Men i den andra tråden verkar det ju som han inte haft iller innan. Är det bara jag som uppfattat det så?

Smeagol
0

ÖÖÖ…är de endast jag som inte fattar nånting eller?? Har han haft en valp kull förr?? Och så skriver han i ett annat inlägg att han inte har en aning om hur illrar gör när de parar sig??!!

ViktorMarina
0

#12, uppfattar det så jag med..

sarae
0

Men det är ju inte säkert att det är samma annonsör..kanske samwise gjort så som vi brukar, länka till annonser vi hittat…vad vet jag?

ViktorMarina
0

det är sant, det slog mig aldrig.. kan mkt väl vara så!

sarae
0

hhaha, ja vem vet ;) får se om trådskaparen kikar in igen

Stj3rnfallet
0

#10 & 11 Kanske det är fel på mitt internet eller ngt, men jag kommer inte in iaf :P

AlbaStiffler
0

Jag tror att det är samvises valpar, och jag tror det ligger en rätt stor hund begravd under denna person. Förra tråden var ju mycket mysko.  Och om han nu säger att han haft valpar förr så är det ju ännu mer mysko, för det var väl han som fick sin polares danska illrar väl? Och då sa han ju att han aldrig haft illrar förr. Hmm…

nasse37
0

Dom illervalparna är bara 5 veckor gamml har ägaren sakt till mig och foto på dom ska jag få om två veckor för då har dom fått lite päls och öppnat ögonen och så det är inte dom illrarna på kortet som är till salu så nu vet ni det.

http://kopochsalj.eniro.se/query/what/gti_info/search_word/illervalpar/direction/full_search/district_code/1/sort/-fulldate/id/A5617969/dir_code/1/parent_district/1/ordernr/-1/stq/0/stq_val/0/hpp/3

AlbaStiffler
0

Nasse> Även du borde ju ana ugglor i mossen om du läser samwises förra tråd. I den tråden hävdar ahn att ahn inte vet något om ilrarnas bakgrund, ja att han inte vet någonting om illrar alls säger han. Så om du funderar på att köpa från honom så var vaksam. Mitt råd bara! :-)

nasse37
0

vart hittar man den då?

Robinsnel
0

#22 "hej!" heter tråden, skriven av samwise, den är uppe här på senaste inläggen…

Tesan
0

Något verkar skumt här……….

nasse37
0

oki