OT - Disträ..
Skulle poppa lite micropopcorn till House som jag spelade in igårkväll. Tar fram popcornen, plockar av plasten och kollar så att jag lägger in paketet med rätt sida upp.
Går på toa en sväng och kollar lite här på iFokus.. Till slut undrar jag varför inte popcornen låter. Går ut och kolla micron och visst, den är mörk. Så jag öppnar luckan för att kolla så det inte är nått fel på popcornpaketen, problemet är bara att det inte ligger nått paket där. 
Var tror ni jag hade lagt popcornen?
I KYLSKÅPET!!!! 
Sara
hahah 
hhahah snacka om att vara distraherad
det är ju nästan som när man är sååå nära på att ta tvål på tandborsten istället för tandkräm ;)

hahaha :D

haha, förlåt att jag skrattar. Men det lät lite små roligt :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Asgarv!!!
hahaha. Ja se där. =) Du får ju oss på bra humör i alla fall. =)
Det var ju helt klart ett nytt ställe och micra popcornen på. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag har satt på sån där illervitanminpasta på tandborsten inte bara en gång utan 3-4 ggr och vart på god väg flera andra ggr. Den står på handfatet bredvid tandkrämen, bara för att jag ska komma ihåg att ge den till illrarna då och då… Än så länge har jag iaf upptäckt mitt misstag innan jag stoppat den i munnen. *kräk*
Haha! Jag har gjort många liknande grejer. Jag har bla råkat diska en majskolv!
Och jag kunde inte för mitt liv fatta vad det var som låg där när jag skulle plocka ur maskinen. Jag trodde rätt länge att det var en roller! Och jag funderade om jag verkligen glömt bort att jag målat!
Haha. Höll på att skratta ihjäl mig när jag insåg vad jag gjort. =)
Du är inte ensam! =)

#8: haha, kan tänka mig att det inte är så gott :-)
Audiatur et altera pars
Jag hade idominsalva på tandborsten förra veckan… smaka inte tårta.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

# 9 Underbart! En majskolv.. *fniss*
Sara

En majskolv, inte så god sedan då kan jag tänka mig. sara kunde ju i alla fall fixa sina popcorn.
Idominsalvan lät inte alls god.
Audiatur et altera pars

Mina illrar gillar iofs kräm så de skulle väl inte bli alltför arga om man förväxlade illervitaminpastan med idominsalvan… *Smask* kanke inte så nyttigt dock, men det borde ju vara smörjande för tarmer… och mycket fet. *hmmm*