uppdaterad presentation av oss
Hej allesammans!
Som somliga av er kanske vet så har jag äntligen blivit en av er
Jag är numera en mycket stolt och lycklig matte till Julius, tidigare kallad Snoddas eller - av mig även "pågen", som var ett flitigt namn jag ofta använde här på nätet. Fast det lär nog inte försvinna, min vän här kommer alltid att vara en påg… min favoritpåg *ler*
Jag är helt uppe i detta med illrar i allmänhet och Julius i synnerhet, så jag hoppas att ni står ut med att jag fascineras och tjatar om om sådant som ni andra vetat och varit med om lääänge.. jag tycker det är så otroligt kul att äntligen få se och vara med om saker som jag läst om här på forum, men inte riktigt hajjat förrän nu - som Therese sa, det lär bli många aha-upplevelser och jag har redan varit med om ett gäng… spännande värre! =)
Kan inte tacka Therese nog som gjorde det möjligt för mig att äntligen få bli illerägare - till en alldeles underbar liten illerbjörn - hade inte kunnat få en bättre illerpiller! *ler* och inte fått honom från en bättre "bonusmamma" heller, - support och stöd till 110 procent, - super! =)
Så egentligen vill jag bara presentera mig och vinka lite extra som den stolta illermamma jag numera är =) jag vill även passa på att tacka alla som svarat så snällt och redigt på alla mina frågor, somliga oftare upprepade, än andra
Frågorna lär garanterat inte upphöra, men jag är glad att jag fått så mycket hjälp med mina funderingar, som jag fått - jag är jättetacksam för detta!
ja just det, som det står på min presentation så bor jag i lilla Vänersborg med min pojkvän och två hundar dessutom. Vi börjar bli en stadig liten familj nu minsann, även om min Stefan muttrar lite över att vi är fler djur än människor i familjen.. det tänker jag ICKE göra något åt! *fniss*
Ha det gott allesammans, hoppas att Julius och jag kommer att träffa några av er här framöver.
kram från tessan & unge herr Julius
Är det någon som skall tacka är det jag. Jag hade inte kunnat finna ett mer seriöst och kärleksfullt hem till lilla Julius.
Jag skall inte förneka att jag grät som et litet barn när vi lämnat Tessa och lillpojken på stationen. Och att jag saknar hans "pratande". Men det hade samtidigt inte kunnat kännas bättre än vad det gör nu.
Tack Tessa!

Välkommen till illerägarskalan.
Roligt att du äntligen fått hem din iller piller.
Ser fram emot alla dina frågor och att höra massor av vad han ställer till med för dig när han vänder ditt liv upp och ner. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Grattis! Vad roligt att även du hittat en liten sötnos att kamas med.