Boston (Bosse)
Nu är Bosse här hemma :) Fick honom i fredags när vi kommit ner till Karlstad för mässan. Han fick vänta en liten stund medan vi byggde klart montern, sen åkte vi till stugan, där jag släppte honom och Kentucky i mitt rum. Det var kärlek vid första ögonkastet!
De lekte och poppade i två timmar, tills de somnade tillsammans. Han är riktigt go, en flitig poppare och inte rädd för nått. Kommer när man ropar och leker gärna. Kentucky spöade alla illrar hon såg på mässan å träffen, verkade som hon vaktade Bosse, å han bara satt bredvid å fattainte vad som hände, så fort Kentucky sprang förbi medan hon jaga nån iller så stanna hon upp å pussa Bosse sen jaga hon vidare :P Hon är lite butch så det var liksom "Det är lugnt älskling! Jag försvarar dig!"
Han blir inte stressad och sov rakt igenom hela mässan och var riktigt poppis hos alla barnen :)

Å vad kul att det gick så smärtfritt med kompisskapet. Tänk om alla illrar gillade varann så lätt… *suckar åt mina bråkstakar där hemma*

Va underbart o få se bilder på honom… :) Tack så mycket… Är så glad att han nu fått ett hem att stanna i… :)
// Erika

Jisses vad fin han är!!! Och vad härligt att de gillade varandra från första stund. Illrar ska vara minst två!!
Ojoj så söt han är! Kul att allting gått så himla bra :)
Gud va kul att se bilder på lilla bosse. saknar honom så mycke allt är så tyst runt om kring. men jag vet att han får det bäst hos dej vanja :D
jag är lika glad över att ha honom hemma hos mig!