Ny presentation
Hej på er alla. Jag har varit medlem här i cirka två år, men på grund av olika anledningar så har jag inte varit aktiv här inne på väldigt länge.
Jag bor tillsammans med 5 husdjur som består av två illrar (Silke och Tigra), två katter (Misan och Gustav) och så en människorkarl (Christian).
Jag har en god väninna härinne som heter Loverats. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne emellanåt. Kram på dig gumman.
Silke kommer från Satmarans uppfödning och han är född den 20:e mars 2008. Silke är en stor mysklump som älskar mys och kel. En stor hobby är även att hoppa upp på bord och välta omkull allt om står på bordet. Silke är verkligen en störtskön stor iller som verkligen njuter av vad livet har att erbjuda. Han går även bra ihop med både katt och hund.
Tigra vet jag inte vart hon hon kommer ifrån från början eller när hon är född. Men även hon är runt två år. Illernastet tog hand om Tigra efter att Tigra hade haft det väldigt svårt hos en tidigare ägare. Illernastet hade gjort ett oerhört fint jobb med Tigra för Tigra var oerhört bitig. Sen kom hon till mig som inte hade någon erfarenhet alls av bitiga vanskötta illrar, men det var bara att börja arbeta på nytt med henne. Det tog sin lilla tid, men idag är Tigra en jättemysig individ som för var dag får mer och mer självförtroende och förtroende för människan. Visst händer det att hon nafsar till när hon blir osäker men inte alls lika hårt längre och hon släpper lika fort. Tigras stora hobby är att öppna alla skåp och dörrar och rota ut allt som finns i skåpen. Hon är oerhört nyfiken av sig och det är underbart att se henne utvecklas.
Ja detta var lite om oss. Jag har även en illerblogg där jag skriver lite då och då om mina illrars äventyr. Kom gärna och kika om ni har lust
Mvh Goseiller/Angelica

Det ska inte vara året 2008 utan år 2009
Blir lite fel ibland när man ser fel på knapparna på tangentbordet
Ååååh vad trevligt gumman att se dig här inne. Känner du för en kaffe sen senare kanske?
Kram