OT häxa igen
fjantig grej egentligen men både jag å mamma e lite häxa..alltså vi kan känna på oss saker som kommer hända ibland..mest min mamma iofs, och oftast e det negativa saker. Men jag kan tex tänka på en sak, helt orelaterat till det jag gör just då och inom loppet av ett par minuter händer det.
En ovanligt trevlig vändning var vad som hände idag. Har sedan länge köpt en buffy box på tradera..betalade i mitten av februari å har fortfarande inte fått den…väntar samtidigt på en annan grej från en annan säljare på tradera som även den dröjt lika länge. eftersom det e 2 separata säljare tror jag ändå inte jag har blivit lurad. har kontaktat dem å vi har alla kollat med posten osv. I natt drömde jag att jag fick mail ifrån en av dem där han erbjöd sig att betala tillbaka vad den kostat minus frakt…synd när jag insåg att det bara vart en dröm..nu för ett par minuter sen får jag ett mail där han erbjuder sig att betala tillbaka summan, minus frakt…..moahahaha….för en gångskull nått positivt iaf ;)

Japp du är en häxa sarae, det enda som fattas är vårtan och den svarta katten och kvasten .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vårtan har jag nog…om inte annat så duger en mega finne….dammsugare funkar la lika bra å iller e häftigare än katt hehehehe

haha, så bidde du en fullfjädrad häxa med andra ord. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
så där har jag med, men det dröjer olika långf tid innan de händer, drömde tex om tsunamin hela veckan innan. riktiga mardrömmar. drömde också om att de skulle börja en engelsktalande kille i klassen å sånna saker. Sen har jag haft kontakt med två av min mormors döda systrar som med känslor berättat hur de dog å hur de kände över beskedet att de skulle dö. har mycket sånt i släkten