Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 635 ggr
zebbe36
0

Omplacerings iller sökes..

Hej igen på er alla här inne.Nu fundrar jag på att skaffa mig en eller två eller tre illrar igen för jag och min sambo saknar våra gammla illrar så finns det någon som vet om det finns några illrar som ska omplaceras så är vi intresserade i så fall och det är en för dell om dom går bra med hund och katter efter som vi har det nu och vi bor i en lägenhet på 120kvm och dom kommer att få ett eget rum som dom kan gå in och ut som dom vill för det rumet kommer att bli deras kryp in.

Robinsnel
0

Ni har sannerligen haft många illrar på kort tid nu. De senaste omplacerade ni i december va? Hur många har ni haft nu egentligen? Man måste ju få reagera… Efter vad jag märkt verkar ni inte erbjuda ett varaktigt hem.?

zebbe36
0

det värkar vara fel att söka efter iller på dena sida men men det var sita gången jag blir medlem på dena sida.

Smeagol
0

Synd…………

Robinsnel
0

#2 det stod tidigare på din presentation att du tyckte om när folk var ärliga. Så jag var ärlig med min reaktion och jag tycker inte jag ställde så konstiga frågor?

Jag reagerar på att ni hade totalt fyra illrar (?) förra året och självklart undrar man vad som hände… Jag tyckte även det var lite konstigt att du haft ett nytt medlemskap varje gång du letar efter en ny iller. Jag undrar alltså bara vad det beror på.

AlbaStiffler
0

*undrar åxå*

nasse37
0

en blev på körd av en bil och den andrar hade kanser knöl så då tog jag bort henne och dom andrar två illrarna som jag hade bor en hos Ammi och den andrar bor hos pinscher2 efter som mina grannar hade klagat att dom lyktade illa så vad skulle man göra då?.men nu har jag flyttat där ifrån men på dena iller sida ska jag inte bli medlem mera på ialf och jag håller med en person..

mvh conny

Robinsnel
0

#6 ok, tack för svar iaf.

jag tycker fortfarande inte att jag har gjort något påhopp eller kränkt dig.

nasse37
0

oki!men jag kommer inte att bli medlem ialf på dena sida mera och dom som jag känner på dena sida vet min e-post.

Smeagol
0

du har sagt det miljader gånger…….

nasse37
0

oki

Stj3rnfallet
0

Jag måste också säga att det är konstigt.. Först en annons om att en iller behöver omplaceras och sedan en  tid efter det vill man ha ny iller… Lite dumt.. Onödigt att skffa iller om de ändå kommer behöva nytt hem efter ngn månad =/ Varför skaffa sig iller om man ändå inte har tid, plats eller möjlighet? Pengar är ju iofs också viktigt!
Jag skulle aldrig ens fundera själv på en iller om jag inte visste att jag har det som krävs!=)

nasse37
0

Jag tycker att man ska ta reda på fakta innan man säger något om någon person tycker jag ialf men men här på illerifokus så gör inte folk det synd.Men nu vet jag vad det finns för folk här på illerifokus och jag kommer att säga vad jag tycker om folk här inne.Och jag funderar bara på att skaffa en iller igen men jag vet inte ännu.

Ledsen

Robinsnel
0

"en blev på körd av en bil och den andrar hade kanser knöl så då tog jag bort henne och dom andrar två illrarna som jag hade bor en hos Ammi och den andrar bor hos pinscher2 efter som mina grannar hade klagat att dom lyktade illa så vad skulle man göra då?"

Det var den fakta jag hade hört, och det får mig att lyfta på ögonbrynen…

nasse37
0

ja det var bara lite om det för det finns mera att berätta men det tänker jag inte göra på dena sida ialf för här får man bara skit så jag håller med en del personer här inne på dins sida.

[jenkass]
0

men om man inte vill berätta så gör inte det då, men man behöver inte komma å klaga på att detta forumet är så urkasst för det

Sara
0

Varför luktade dina illrar så illa att grannarna klagade? Var de okastrerade? Varför skulle den nya illern lukta mindre?

Har själv haft grannar de sista 9 åren och ingen har sagt ett ljud om lukt.

Sara

Faxlin
0

Då tråden börjar kännas som om den totalt har spårat ur från ursprungsinlägget ber jag er att kontakta trådskaparen per pm om ni undrar något.
Denna tråd låser jag nu.

Mvh ÅsaF sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

nasse37
0

Jag tcker att dena sida börjar likna ja just det.Och nicko var okastrerad och lyktade illa fick jag reda på och då sa hyresvärden att jag fick välja att göra mig av med illrarna eller  bil vräkt.

Inlägget är låst för nya kommentarer