Två pälsar bortskänkes
Jag plockar bajs, jag plockar bajs, jag plockar bajs och så håller min vardag på som arbetslös. Dessutom plockar jag bajs bredvid lådan!! Grrr. Någon som vill ha två illrar som bajsar bredvid lådan?
Den ena är viltfärgad, vars namn är skrollan. Hon vill gärna ha en godis, spelar ingen roll vad hon gör. Bajsar utanför som i lådan, godis iaf. Morgon godis, kvälls godis. Godis hela tiden. (kan bero på att matte skämmer bort från början)
Den andra är albino, vars namn är Groggie. Han vill bara bitas. Hela tiden. Han älskar att ligga under soffan, för kommer det gäster, ja då finns det inge godare än att hugga av en stortå.
Näe, okej. Trotts deras "jobbiga" sidor så finns det inget som är så underbart som att se dem ligga och sova, gosa med dem tills man själv somnar. Vakna av att dem kommer upp i sängen. Kraffsar matte i håret. När dem leker med varandra och har mycket mera som helst!
Men ibland önskar jag att dem gick på toalett ;-)
Trotts att du är arbetslös verkar du ha ett heltidsarbete ;)
haha känns ju nästan så. Det är att springa efter mina små älsklingar och fya dem när dem bajsar utanför eller bitts ;) Och sedan ge dem en godis =P Tur att godis är royal canin så dem inte blir tjocka ;)

du kan få en snart 5 årig "gammal" tös som anser att toalådan är bortkastad tid, bättre o bajsa så nära kylskåpet man kan så det rinner under det ist… har provat allt med henne men inget hjälper. har även provat att omplacera mig själv men det gick inge vidare heller =/
rolig skämt annons! 
haha ja kylskåpet har dem testat på här hemma också, inge kul att lämna den lägenheten. tacka gud för att man bor i hus nu. dem är allt bra bortskämda med egna rum då. Eget rum, men ingen grind eller något. Dem har tillgång till hela huset, men använder bara resten av huset när dem ska skita, för det gör dem minnsan inte i deras rum!!! grr =P

Vad söta dom är :P
//Denise

#5 jamen det är väl självklart, man vill väl inte somna isitt rum till bajslukten heller ;) tror dock dom har fått allt om baktassen och tror att resten av huset är en enda stor toalåda XD
tack så mycket! =)
Haha ja så¨är det säkert. Dem ser hela huset som sin nya toalett ;) hehe

Du kan få låna en orumsren albino till om du vill. Oliver i alla lägen.
Hans bästa partytricks är att först släppa in folk och sen kissa och bajsa precis innanför ytterdörren så folk får hoppa ut sen.
Om inte matte är beredd och smyger fram diskret med moppen så ingen märker nåt förstås.
vet att det finns hund/katt bloja (e i POlen tyvar har inga svenska tecken) man lagger bloja pa plats dar de brukar tycka mest om att bajsa och sedan e det bara att plocka o byta bloja :) funkar kanon :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
Haha, ja det med ytterdörren känner vi igen. Oj oj vad dem tycker det är roligt att skita där när matte småskäms lite ;)
Haha blöja, underbart! Fy vad vi skulle bli osams. Haha :D
hehehhe det heter bloja men det ar mer som matta som haller vatska , typ funkar som binda fast ligger pa golvet inte pa rumpan ;)
haha jasså, visste jag inte. Snyggt att ha det i varenda hörn ;)

Vart får man tag på sådana? Skulle behövas utanför klädkammaren när han tycker att katten stinkat ner lådan så mycket så han inte vill gå där. (Vilket jag förstår :P)
Jag är så glad att mina är 99,95% rumsrena. ;)
Sara
Firman som gör dom heter Trixie och på förpackning står :Nappy-stubenrein :)

Jag som renoverar lägenheten och ville lägga nytt golv…. Har nu ekparkett, som jag hatar! Men det var ju bara att glömma det nya golvet…. Låter bajset/kisset fräta in i det fula jag har nu, byter till ett fint golv när det är dax att flytta. För att sen inse att det inte kommer få flytta in några fler illrar hos mej, då jag vill kunna ha fint golv i framtiden….!
men man älskar dom små bajsmaskinerna ändå…. oftast…..