Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1335 ggr
skrollan
2011-01-20 11:25
0

varför?

Groggie satte sig i höret i sovrumet och kissade i morse, sedan skulle han springa iväg för att leka antar jag och typ får stanna upp helt plötsligt bara en halvmeter ifrån kisspölen för att skita, på MATTAN!! Precis som om han inte var beredd på att bajsa, att det kom akut.

Detta är inte första gången, för de sätter sig ofta i köket där det inte finns låda, i ett hörn. Men det hörnet blir typ bara större och större. Igår hade han bajsat mitt på köksgovet? Känns som något är fel?

analsäckarna?

JossanH
2011-01-20 11:45
0

Du kan känna om analsäckarna känns ojämna eller väldigt hårda. Då kan det ju absolut bero på det.
Eller är det bara så enkelt att hörnet har blivit större så att dom helt enkelt känner lukt från det gamla och har vidgat sina vyer lite ;)
Ang sovrumshändelsen så kan det ju ibland bli så om illrarna blir lite stressade av något. Jag vet att Skit har gjort så för inte så länge sedan (sist jag skrev här inne att jag typ aaaaldrig fick torka bajs hehe), han tänkte gå på lådan men kände lukten av något gott jag hade till dom på köksbordet så han sprang dit med nosen i vädret och bajsade på mattan under köksbordet istället..

Sajtvärd på Iller.ifokus

skrollan
2011-01-20 13:42
0

Jag har försökt klämma och känna med känner inge skillnad. Dem skulle ha gjort det åt mig när jag var i linköping med gjorde det aldrig iaf Skrikandes

Men tänkte att groggie får följa med upp till marianne med skrollan och då kolla analsäckarna och även tandsten om det behövs.

Känns bara inte som groggie även om han inte är rumsren så sätter han sig inte på mattan eller mitt på golvet annars =/
Han börjar väl bli gammal och går inte en meter i onödan Tungan ute

JossanH
2011-01-20 13:50
0

Men sådär var det ju med Skit med. Det är inte Skit att ens sätta sig utanför lådan men att då sätta sig på kökmattan! Det är inte likt honom alls! Men ibland blir det väl inte som dom tänkt sig helt enkelt ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

skrollan
2011-01-20 14:25
0

Haha näe han var väl väldigt nödig ;) Jag för väl skura och förlåta, men skadar inte om dem kommer analsäckarna på öven honom nästa fredag :)