Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 991 ggr
floppy
0

Bosse måste tyvärr flytta... :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Usch, bara inse att det som man verkligen inte vill ska hända så måste nog ske endå… Tyvärr kan vi inte ha kvar vår lilla gosplutt. Största anledningen är att hunden fortfarande efter 2½ månad e SKITRÄDD för Bosse. Jag lovar, vi har världens mesigaste labrador… O jag kan inte sätta illern framför hunden när jag haft hunden i 4 år redan… Sen kommer vi att flytta ti Sverige nu i december, o kommer då inte att kunna ta me illern dit vi ska flytta…

Han är rabiesvaccinerad o har pass, men har inte illervaccin än. Är i stort sett bitfri, men har lite svårt att gå på lådan o göra sina behov… :s

sarae
0

Oj va tråkigt! Men det finns säkert någon som mer än gärna tar sig an honom. Ni bor på Åland,eller har jag fel? Kommer ni att kunna ta med honom till sverige när ni flyttar? Eller behöver han få ett hem på Åland omedelbart?

floppy
0

Har pratat me eM lite, o hon visste kanske nån som kunde ta han. Annars kan vi ta me han över till Sverige om det finns nån där som kan ta han…

-eM-
0

Ja floppy, vi ska försöka hitta någon här hemma så att ni slipper smuggla över honom. Det svåra är att hitta någon seriös. Men jag ska hjälpa dig så mycket jag kan. Jag lovar! I värsta fall får ni dumpa han hos mig så länge..

KickanW
0

Hur har det gått för Bosse?

delete
0

näe va tråkigt men håller tummarna på att han får ett bra hem…

sarae
0

Bosse har flyttat för ett bra tag sen ;)

delete
0

*skrattar* kollade aldrig när den va inlagd hihihi…men men sånt händer *s*

KickanW
0

Jag undrade mer om det gått bra med flytt, om någon här i forumet har honom och sådär.

Velsan
0

han kommer flytta hem till mig i slutet på mars :)

KickanW
0

#9 Okej, så skönt :) Lycka till!

-eM-
0

Jaha, ska Bosse flytta igen?

Velsan
0

jepp

-eM-
0

Okej, hoppas att han får stanna hos dig Velsan hela livet!

cannaydia
0

#13Det kan jag intyga -em- att Velsan kommer att ge honom ett varaktigt hem!

Och kul för lilla Chucky att få en grabb där hemma som kan se efter henne :-)

-eM-
0

Vad bra, lilla Bosse har ju bott en sväng här på holmen och han var ju så otroligt fin iller!

Faxlin
0

Hur har det gått Velsan?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars