OT. Jag har iller
Japp för att strö på OT trådarna lite. Idag har jag fått bevis för att man kan få en provanställning genom att säga:
-Jag har iller.
Slå det ni! hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
grattis gumman! skit kul!
Men jag e fortfarande besviken på att du inte skickade ner snyggingen till gbg…allvarligt!

Allvarligt, jag fick honom gladerligen att köra mig hem i nya mersedersen bara för att få träffa en iller .-)
Och han var såååå snygg. hihi
Ingen nackdel att ens blivande chef är snygg och illerintresserad. hihi
Audiatur et altera pars
skit ner dig som sagt…fy på dig åsa..du vet ju att en sån står på min önskelista!
Provanställning vart?
Sara

Jag ska testa på och sälja glocalnet :-)
Audiatur et altera pars
Det kommer du att fixa galant!
Sara

Tackar Sara, jag hoppas det. Speciellt eftersom jag konstaterade åt dem att jag kan sälja sand i öknen i min ansökan. hihi
Audiatur et altera pars

VA??? Jobba?? Detta har du inte skvallrat till mig…Men grattis som tusan då :D

Tackar, fast vi vet ju inte hur det går heller. Vi får vänta och se :-)
Sedan väntar jag på svar från ett jobb jag verkligen, verkligen vill ha. Men den andra chefen kommer inte tillbaka från semestern förns i slutet av nästa vecka. Och får jag det jobbet då hugger jag där uten tvekan. ;-)
Audiatur et altera pars
haha du e la för go Åsa, men d e ju bra att han e snygg o gillar iller.. =D

haha, ja om man bortser från det faktum att jag faktiskt lever i ett seriöst förhållande sedan 15 år tillbaka så är det inte dumt alls. ,-)
Audiatur et altera pars
hahaha.. =)
Grattis! =) detsamma här dom nappade visst på det på eniro oxå och tyckte att man blev lite intressantare :P
Då får man gratulera till jobbet, det kommer nog gå bra och sälja glocalnet ska du se. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Åsa, Grattis och lycka till. Ska du jobba hemifrån? /Ammi

Tackar. Nej jag ska mer köra events och sådant.
Audiatur et altera pars
Är det när man står på stan och raggar folk till och gå över till glocalnet?? Så att man får en personlig kontak???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

roligt! Lycka till Åsa!! 

Det är nog någon som inte vill att jag ska jobba. Någon där uppe. Dottern har fått åkt till läkaren akut i dag, öroninflamation och halsfluss och 39,7 graders feber två timmar efter att hon fått alvedon.
Så här är jag nu hemma för vård av barn. *snyft*
Audiatur et altera pars