Skunkar=myser?
Hej!
Jag har en iller på ett halvt år som är en supergo liten dam
Hon fullständigt ÄLSKAR att sova i garderoben på mina kläder. Häromdagen då jag skulle sträcka mig för att kela med henne så kände jag den där fräna lukten illrar släpper när dom blir rädda. Men hon låg verkligen och njöt av all uppmärksamhet och kli under hakan och såg inte alls rädd ut.
Jag har bara haft två illrar sedan tidigare så hon är min tredje men inga av mina andra illrar gjorde så.
Jag undrar därför om någon vet om det är möjligt att illrar skunkar när dom myser? :)

Åh, mysfisar, det är inte ovanligt alls. Har en herre här hemma som man helst inte ska gosa med innan man ska hemifrån, om man inte vill stöta bort alla i sin närhet=p
Haha, ja den gamla klassikern :P Det är ju ändå sååå gulligt att dom visar så tydligt hur mysigt det är, samtidigt som man gärna slipper lukten ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Våran Hobbe mysskunkar ibland 
Njutningsfis kallar vi det :)
Tänk att man lär sig något nytt varje dag!
Tack för alla svar!
Bogey här är en mysfisare av stora mått. När han var valp och ungdjur så kunde det hända flera gånger om dagen, men som tur är så är det betydligt mer sällan nu men nog händer det ett par ggr i vecka i.a.f.

Mina tjejer tycker speciellt mycket om två av mina kompisar, så de brukar bli lagom nerskunkade när de är på besök haha!
De får lite skylla sig själva!