Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 965 ggr
bigcity
0

Illervakt 25 feb - 6 mars i Malmöområdet

Hej,

Jag och min man har två illertöser som vi skulle behöva illervakt till 25 feb till 6 mars på grund av semesterresa. De fyller båda 2 år till våren/sommaren, är rumsrena och tycker om andra djur.

Vi bor i Malmö, men vi har bil och kan köra om det är någon i Skåne som har möjlighet att passa dem. Vi tar med allt som de behöver under denna veckan och naturligtvis får ni ersättning för illerpassningen.

Hör gärna av er här eller via mail ingunn.storstad@gmail.com om ni har möjlighet att hjälpa oss.

Tack på förhand!

enbartmalin
0

Jag har passat dessa 2 töser vid tidigare tillfäller, dom är jätte trevliga att ha och göra med :)
Dom funkade jätte bra direkt med min Mili och sov med henne efter bara en timme.

Dessvärre är jag på utställningen(vinter ildern), så det är därför jag inte kan ha dom denna gången :)

Hälsningar Malin

bigcity
0

putt

Illernastet
0

Hej!

Vi passar dem gärna!

Behöver ingen ersättning förutom för maten. Vi har passat ett flertal illrar tidigare. Har två egna tjejer, Myran och Guppie.

Illrarna springer givetvis fritt i hela huset!

Vi bor i Karlskrona, ca 2,5 h från malmö.

bigcity
0

Tack så mycket, det skulle vara toppen om du kunde passa dem medan vi är bortresta. Skulle du kunna skicka dina kontaktuppgifter till min mail ingunn.storstad@gmail.com så vi kan bestämma lite mer om när vi lämnar dem etc? Glad

Illernastet
0

Absolut! Skickar nu.

MVH