Så olika.
Jag hade en iller förut och med den hade jag jätte mycket problem!
Men nu när han gått vidare och jag skaffat mig en ny så ser jag skillnaderna så enormt mycket! Jag har nyligen köpt iller från "raggarillern" och hon och jag har redan "klickat" vi busar som tusan, hon sover i mitt knä och går ihop med mina andra djur.
Efter att Bill (min första) dött så tänkte jag aldrig skaffa en iller igen eftersom jag hade sådana problem med honom men jag tänkte att jag älskar ju djuret så varför inte skaffa en ny?
Jag tog chansen och jag ångrar mig inte en sekund! Min lilla Eddielee är underbar! =)
Själv har jag och min kille tingat "lilla" Freddie :D vi var där idag och hälsade på för andra gången, blev till att ta en promenad i snön vilket uppskattades, han var som en liten plogbil 
Riktigt kul att du har klickat så bra med hans syrra :) vi hoppas själv att nallebjörnen som han är nu fortsätter att vara lika underbar :P
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Vilken söööööötis! ^^ Haha lite kul att din heter Freddie och min Eddielee (fast jag kallar henne bara för Eddie).
Jag är så otroligt nöjd och stolt över Eddie eftersom hon klarar sin andra placering såååååååååå bra!!
Eddie är så söt när hon blir glad och leksugen<3 Hon kuttrar och skuttar omkring som om det inte fanns någon morgondag! Hon springer och gömmer sig och hoppar ut å skrämmer mig näär jag inte är beredd man verkligen ser på henne att hon är glad och super busig!! :D Jag hoppas att det kommer gå lika bra för dig med Freddie som det går med mig och Eddie!! :D
Haha han ska dock få heta Shaco sen :D
Jo jag hörde vad hon hade fått gå igenom och hoppades på ett bra hem för henne, detta låter toppen ju! :)
Förstår det, Freddie skuttar också runt som en vilde och busar, det är riktigt mysigt :D sen att han bara godtar att man tar upp honom i famnen är underbart 
Det hoppas jag verkligen, ha det fortsatt bra med Eddie ;)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

lir så glad att "min" lilla bäbis trivs och mår bra 
Bilder Jossan (A)
//Denise
Fy helvete vad du ljuger. Bill är Sickan som numera ägs av Zickan här på forumet. Förstår att du känner att du behöver ljuga med tanke på vad folk tyckte om dig sist. Usch säger jag bara…
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.