Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 2254 ggr
FerretCrow
0

Atlas 40 pris?

Ni som köpt era atlas 40 transportburar vad har ni fått betala för pris på bur och hjul om ni har det?

Och vart har ni köpt dom?

Jag hittade en djuraffär på nätet man kan beställa ifrån och där kostade buren + hjul 888kronor.

Sedan ringde jag på granngården i närheten av mig idag för att köper jag den där får jag bonus i deras klubbmedlemskap jag har.

Dom skulle ha 1200kr för bur och hjul!!!!

Alltså nästan 400kronor mer än om jag beställer den på internet med frakt =(

skrollan
0

oj våran köptes begagnad tror jag… hmm.. kanske 400 kr

Ceciliaolucifer
0

Dom är dyra tyvärr, kommer inte ihåg var jag har köpt mina någonstanns.
Tror att jag gav runt 1000kr för vardera, men jag bor iofs i sthlm.

Hjulen rekommenderas ej, köp egna på claes ohlson och skruva på. Mkt bättre på många vis tycker jag.

FerretCrow
0

#2 vad heter dom hjulen och vad kostar dom?

JossanH
0

Jag gav nog 700:- tror jag, med hjul redan fastsatta på buren. Jag fick rabatt då den var så sjukt dammig- hade stått där i flera år tror jag.
Jag tycker hjulen funkar bra- dock inte om man har tänkt att dra buren fram med handtaget, då låter dom väldigt mycket.. Jag använder bara hjulen för att skjuta undan buren eller slippa få den blöt/snöig när jag ställer ned den på backen.

Sajtvärd på Iller.ifokus

FerretCrow
0

#4 ja det är typ det jag skall använda den till oxå och dra typ inne hos vett och från bilen vid bra underlag =) hittade en sida där den kostar 900kr med hjul påsatta redan och i det priset är frakt och faktura avgift inräknat =)

skrollan
0

Jag har nog orginal hjulen, men använder dem aldrig om jag inte skjuter på buren åt sidan när jag dammsuger eller som jossan, ställer ner den i snön.

#5 det var bra pris!