Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 129 ggr
Theres
0

OT. Wii

Jag har börjar "dejta" en player… kul! =/ inte…

golf.ifokus.se

Theres
0

Och som de säger…en tigers räder går aldrig ur… så lika bra att sätta stopp för det va?
Råkade snacka med han gamla ragg på lunar med… och hon hade en hel del att säga… vem ska man tro?

golf.ifokus.se

[jenkass]
0

jo men folk kan snacka mycket oxå.. huvudsaken är vad han säger och om du litar på honom… alla kan förändras

Theres
0

Hon säger att han ska ha barn?

golf.ifokus.se

Simson
0

Har också dejtat en player. Hade alltför långt tålamod med honom. Det gick ut över mig och min ork. Hans ränder gick inte ur och kommer aldrig att göra. Jag skulle ha lagt ner från början. Hade jag vetat om hans stil, dvs känt honom, innan hade jag aldrig beblandat mig med han.

Lycka till med funderingarna!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Sara
0

Ge honom en chans eller så ta det inte så allvarligt och "play the game". Passa på att ha lite kul!

Sara

AlbaStiffler
0

Äh, bättre att klippa direkt om man vet att det är en player. Det skadar bara en själv i längen om man leker lite med dem, för egentlgien är de ju de som leker med en, inte tvärtom som man så gärna vill tro.

*röstar på seriösa grabbar*

Theres
0

Fast jag playar honom med ;) Men för det vill ju inte JAG blir playad… gah

golf.ifokus.se

AlbaStiffler
0

Fast varför vill du "pleya" honom då? Det är ju taskigt. Nä, ärlighet räcker längst. har själv haft massa oseriösa grabbar jag dejtar och ju fler dejter man har destå värre är det. En vettig kille vet vad han vill efter bara nån enstaka dejt, och vill han då ha dig så visar han det. Alla andra grabbar som velar och leker med en är skit! *känner hur flera års mans-vrede väller upp från en väl bortglömt/-gömt inre*

När jag träffade min senaste, och nuvarande kille så visste vi redan första kvällen att vi skulle hålla ihop måååååååånga år. Vilket stämmer än då länge, 3 år snart. Att spela på spel med varandra och spela på  svartsjuka är det sämsta man kan göra, så jäkla onyttigt för förhållandet och det kommer baraq tillbaka och biter en själv i svansen. Bättre att tala klarspråk och rent ut fråga: Är du en player eller är du seriös? Vet han inte svaret så betyder det att han är en player. *måste sluta nu innan ännu mer manshat väller upp* *fnissar lite åt sig själv*

Theres
0

Asså han sa att han hade varit en player förut med att han hade tröttnat på att knulla runt och var ute efter något seriöst… men jag är inte ute efter något seriöst om det stämmer att han ska ha barn… ew … då är jag bara kompis med honom…

golf.ifokus.se

[jenkass]
0

#9 då är det ju bara för dig att tala om att du inte vill ha något seriöst just nu, så du inte ger honom fel förhoppningar.

Theres
0

Kan man ge en player förhoppningar? :P Även om han säger att han hade slutat knulla runt å så så kan man ju inte tro honom… han fattar nog att det inte blir något seriöst om vi bara är kompisar =)

golf.ifokus.se

[jenkass]
0

#11 hehe nja.. men det lät som att han sagt till dig att han vill ha något seriöst.. och varför umgås med dig å hålla på då om han inte vill det? då visar det ju bara vilken player han är då… Om du förstår va jag menar :P

Theres
0

Fast vi har bara umgåtts 2 dagar :P

golf.ifokus.se

Nettan
0

Om du känner att du inte kan lita på hans ord. Varför ens lägga ner tid?

Fråga honom om han ska ha barn, diskutera med honom angående din osäkerhet ifall han har slutat hoppa runt. Varför ta det med oss? Vi kan ju inte riktigt veta, bara gissa. Svaret kan du bara få i hans ögon.

Om du själv inte är ute efter ett seriöst förhållande.. varför undra över alla dessa frågor??

Theres
0

För det är kul att skriva av sig… har du kanske testat det nån gång?

golf.ifokus.se

Nettan
0

Jag skrev inte otrevligt till dig. Jag menade faktiskt att det inte hjälper att spekulera eller att undra. Det enda sättet att få reda på något är att fråga honom.

Sedan om du tar det på fel sätt och blir grinig får stå för dig.

Theres
0

Sa jag: nu blir jag grinig? Haha, ska börja använda den meningen varje gång jag ska säga att jag är grinig =)

golf.ifokus.se

blue
0

#15# För att d e kul att skriva av sig??? Tycker att du ska läsa "OmSajten"… Detta är juh faktiskt ingen HjälpSida för hur man ska få kärlekslivet att funka… Ja.. ja e liite Grinig.. Jag vill läsa/se om d sajten e ämmad för… Du kanske ska testa Dagbok..?.. eller maila dina vänner?….

AlbaStiffler
0

*skrattar åt #18* konsten att ta död på en tråd… :)

smurfb
0

Håller med #18!,  ibland är det ju fler trådar om massa blajj än Iller nu för tiden!.

blue
0

#19#…Kan inte annat än skriva d #20# skrev… & Jag tror inte att ja tog död på denna tråd..=) *Viskar:KollaVadSomKommerHändaNu* hihi

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, men bara för jag skirver något annat än om iller så ska alla börja hacka, men kolla fan då hur många det är som inte skriver om iller! Om ni inte vill läsa om det så blunda eller något, jag börjar faktiskt tröttna på detta jävla forumet snart…
Jag satte tråden som Off Topic, acceptera det… sluta läs OT-trådar istället!
Och om ni vill ha något om iller i denna jävla skittråden då: Vi var ute på promenad och Melwin = ILLER var helt galen och hoppade baklänges hela rundan och attackerade Mattias fötter, han kanske inte gillar honom…

golf.ifokus.se

Theres
0

Och Blue, du tog inte död på tråden, du satte fart på min ilska… jag kanske inte har varnat er innan, men jag är lättirriterad, långsint och jävligt envis.

golf.ifokus.se

kitty
0

jag säger bara, lyssnar inte på någons ex, dom flesta av dom är bittra…lyssna på honom och på vad din instinkt säger..

skit i använda brudar ;)

blue
0

#23# Hahahahaha..=) Kolla vad ja skrev i #21#!!!!!! Jag skrev INTE  att ja skulle ta dö på den..=) Tvärt om..=) & Fel hade ja juh inte..=) & du har inte varnat?? Hahahah..=) e d ett hot eller?..=) & som du skrev.. "Kolla hur många som skriver OT-trådar"..90% av dom e juh dina!..=)

blue
0

& .. Tycker inte att du ska kalla denna sajt för Jävla Forumet!!!  En MYCKE BRA!!!! sajt!!!!

Theres
0

Jag kan sluta skriva då…

golf.ifokus.se

Sara
0

# 27 Nä det tycker jag inte att du ska.

Som du säger, denna tråd ligger på OffTopic så vill man inte läsa om annat än iller så behöver man inte.

Sara

Faxlin
0

#27: Klart du inte ska sluta skriva. Jag kan förenkla lite för folk, så jag kommer att sätta dit ett OT. före din överskrift Wii, hoppas det är okej.
Och som sagt var, nu har du satt den under OT, så skriv på. Att man pratar om annat än illrar här så är det bara.
Ledsen om du dömmer hela forumet dock.

#22: Håller med där, många som säger att de vill ha fler iller diskussioner, men ingen diskuterar illrar. Så vad gör man då?
De få gånger det blir några diskussioner så blir folk sur och anser att de blir påhoppade för att folk har olika åsikter. Svårt att få ihop sådant till något bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

öööö?? Är det bara jag som anser att  O.T är just till för sånna hära saker?? Att man får skriva om vad man vill. Tycker jag är hur bra som helst. Ja menar alla är vi ju männiksor och har erfarenhet av olika saker som vi säkerliken kan hjälpa någon person osv.

Tycker de är löljigt om nån sätter in en annons på tex hamster å så blir folk sura eftersom de inte är en iller??

Tycker de är bra om de är mångsidigt!!=)

Och tessan du ska abslout inte lämna detta forumet!! Utan dig skulle de gensat bli tråkigare!! Du gör så mycket roliga inlägg!!

Go for it girl….säger ja bara=)

sarae
0

Exakt! Sluta gnälla gott folk! Förts gnälls det på att detta är ett gulligull forum,. sedan gnälls det på att det är ett otrevligt forum. Hur skall ni ha det. Mig veterligen startar jag ofta trådar som handla r om iller, trådar som kan skapa diskussioner. men hur många skriver i dem? Nu får ni ta å bestämma er! Är det ett gulligull forum eller är det ett otrevligt forum? Ni som inte tycker det e trevligt här är välkomna att lämna in, ingen hindrar er, men sitt för gudsskull inte kvar å bara gnäll! Det finns ju sååååå mycket andra aktiva forum ni kan hänga på i sånna fall..

men det e väl människans natur, att aldrig vara nöjd. Ursäkta mig, men jag blir så innerligt less på allt å alla just nu.

Förövrigt ser jag inget fel i att diskutera icke iller relaterade saker! Varför e det så fel? skriver vi bara OT, så kan ju ni som är ointresserade bara skrolla förbi. Jag är iaf intresserad av vad medlemmar delar med sig av sitt liv, iller eller inte!

blue
0

#31# Tar ditt ord där då sarae..=) Jag vet att d inte bara e ja som tröttnat på alla OT-Trådar.. Så..=) Tack & Hej för mig..=)

AlbaStiffler
0

Jag tycker OT är en genialisk uppfinning som märkning. Kolla bara in på hundforumet, där är det världens röra och de blandar hejvilt trådar om hundar med svammel. Alldeles för mycket svammel, och de märker dem INTE med OT. Här är vi mycket bättre på detta och det tycker jag är finemang. Har tom påpekat detta på hundforumet att de ska börja märka med OT, nån har tagit åt sig… :-)

Självklart har vi ´plats för lite OT här, så svammla på Tessan, det är underhållande! :-)

sarae
0

#32 jag menade inte dig personligen blue ;() Tråkigt om du lämnar oss…..visst har vi många ot trådar, men även många iller trådar..men om ingen svarar i dem så hamnar de ju längst ner istället. Hjälp mig istället hålla dem vid liv ;)

Sarah
0

Jag tror def på att ränderna går ur… jag själv har ju blivit så snäll :)

AlbaStiffler
0

Snacka om att det är livat och personligt på detta forum de senaste dagarna. Sena rama såpan! Värre än Days of our lifes…

Undrar om det är fullmåne snart, eller om alla bara är kinkiga såhär innan löning… (som iofs borde vara idag)

Faxlin
0

#36: det kanske bara är en smitta. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hannis
0

Thessan, du skriver mycket. Det handlar inte bara om illrar, men jag gillar det! Jag tycker det är roligt att det är blandat.

Vill ge mig åsikt i det hela och detta forum är så bra därför att det känns ganska personligt, nästan så att man lär känna människorna. Jag tycker inte att allt behöver handla om illrar. Bara alla skriver OT framför borde det inte vara några problem. Ger man övriga medlemmar möjlighet att se vad som är OT-trådar har alla ett val att läsa eller inte läsa. :)

Så fortsätt skriva av er, ha roligt, be om hjälp mm. De som är intresserade får vara det, och de som inte är det kan väl låta det va istället.

Sara
0

# 38 Visst känns det som om man känner folket! Skrattande

Händer det nått kul eller ledsamt eller man vill fråga om råd om nått annat så vänder jag mig hellre till folk som jag "känner" än till ett helt annat forum.

Sara

UlrikaD
0

Du stannar här!! Hur ska man annars få se alla bilder på världens sötaste Melwin?Räcka ut tungan

Gilla
0

Är inte ett forum ett ställe där man träffar människor med samma intressen för råd och synpunkter…men oxå bara att prata med? Står det OT är det bara för den som inte är intresserad att bläddra förbi. Liksom jag kanske inte alls tycker det är intressant att läsa om träffar nere i Göteborg (bara ett exempel,Helge ;o)och vad ni ska äta där när jag inte har en chans att åka dit. Är man inte nyfiken öppnar man bara inte rubriken enligt mig.Låter lite jobbigt om man ska hitta forum för alla livets saker som man kan få för sig att vilja prata med någon om. *funderar*