Blötdjur
Försöker igen, eftersom min förra fråga tydligen har varit ute förut. Finns det några bilder på badande/nybadad iller man kan få se?
Har puttat upp en bildtråd där det finns badbilder :)
munkhammar.. Kan bara påpeka att de flesta illrar verkligen inte tycker om att bada.. bara så du vet ;)

bada bada…

Men det verkar finnas en del som tycker om det.. tack för putten

Vilka fina bilder… Gillade #12. Fina färger och bra närvaro på illern där… hehehe
#1 lidande zahara var skitbra åxå, snacka om sur hon ser ut…
Våra älskar att bada. Det är bara en som inte gillar det.

Det roligaste som finns är när de kommer ur vattnet och ska torka :)
#15 Hahaha ja verkligen. Kola är så rolig för hon ska verkligen torka sig själv. Och sen har man 6 galna illrar som springer runt och gnider sig mot allt.
Båda mina har inte gillat att bada men Ted e helt klart värst avskyr att behöva bli blöt om tassarna!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Min kille brukar alltid ta de blöta illrarna och gå ut och lägga dem i sängen under täcket. Sen har de rejs fram och tillbaka för att bli torra innan de tillslut somnar under täcket. Jäääätteskönt att själv krypa ner i den halvfuktiga sängen sen… *skakar på huvet åt sambon* Låter honom hållas för han vill ju illrarnas bästa. :-)

*skrattar åt mitt meddelnande* Måste förtydliga… haha, det är inte min kille som rejsar under täcket med illrarna. Han är civiliserad och torkar sig på en handduk. *flabb* För det mesta iaf…