Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 992 ggr
Smex
0

Pastell flicka 3 år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då mina två andra illrar har blivit så sjuka så det inte riktigt går att rädda dom så har jag och mitt ex (som har delad vårnad om) beslutat oss för att kolla om det finns något intresse av att ta hand om vår yngsta iller.

Lanithra är en bestämd dam, för en dam är hon. Hon har alltid haft andra illrar omkring sig så hon bör flytta in i ett nytt hem där det finns andra illrar. Hon är inte den kramgoa iller. Hon tror väl mest att hon äger världen och om man tar något ifrån henne eller tar ner henne ifrån något ställe som hon inte får vara på så blir hon väldigt förnärmd.

Hon vill ha ett hem där hon kan stanna kvar resten av sitt liv. Vi köpte henne av uppföddaren och har haft henne hos oss sen hon var nio veckor. Aldrig varit sjuk, om man inte ska räkna med öronskabb så klart. Har undersöks av veterinärer en gång varje år, har dock inte gjort något detta år. Sterilserad sen hon var 6 månader gammal. Duktig på lådan om man sköter lådan själv, allså drottningen kan inte sitta i någon låda om det är två eller tre bajsar i. Bits inte, men ger självklart små nyp om man leker upp henne.

Ja hör av dig via pm och inte här, om det finns intresse.

Just nu finns hon i Kalmar hos mitt ex.

JossanH
0

Beklagar att höra om dom andra :(

Har ju träffat lanithra en gång och då var hon en riktig sötgris som faktiskt mös lite i mitt knä en sekund.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Norrskenets
0

Beklagar dina andra två illrar.

Hoppas tösen ska hitta ett nytt bra hem med illerkompisar vore ju ett plus

[MissCaandy]
0

Pris? Vaccinerad? :)

Smex
0

#1, 2 tack så mycket. Men ibland så är livet lite för hård tycker jag.

#3 hon skänkes till ett bra hem. Ifall man vill ha själv med skjuts eller något så kan väl det i så fall kosta men annars så kommer hon inte kosta något. Man får även med den mat som finns kvar och lite leksaker och andra små prylar.

Vaccinerad är hon dock inte. Hon blev grund vaccinerad när hon var liten men så följde vi inte upp det.

Smex
0

putt

Svartasilverskon
0

Är hon såld?Glad

Qarro
0

Är hon såld?