Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 193 ggr
sarae
0

höjden av envishet?

satt å åt i soffan i kväll…bla. pommes frites. rickie favorit tydligen. Inom loppet av 3 sekunder har man en rickie hängandes i armålan på väg ner i talriken. lyfter ner honom å säger nej…2 sekunder senare e han än en gång i armhålan…samma procedur…efter 2 minuter e han tillbaka igen….utav ren nyfikenhet började jag räkna hur många ggr detta upprepades….17 gånger!!! sen höll han sig lugn i 10 minuter…å sen vart han på det igen…å då upprepade vi prodceduren 7 ggr till! sen tog det slut för jag dukade ut tallriken i köket…men allvarligt!  jag e fullt vertygad om att han hade fortsatt tills fan löste av honom….e han bara envis, ovanligt dum, eller e han helt enkelt senil å tanken "å! pommes i soffan, kul!" upprepas konstant i hans lilla hjärna eller e han bara iller?

Ilokay
0

hahaha kul;D! känner igen det där:) men kke inte så många gånger och det är när dom känner lukten av gurka..

Robinsnel
0

mm, känner igen så väl.. När jag lärde Tuva att man inte fick busa i sängen på natten.. Många långa nätter hon kom upp o skulle busa kl 3-4.. Då räcker det ju inte med att fösa ner o fräsa en gång, utan det gick åt ca 15 varje gång innan vi kunde sova vidare.. Men till slut släpper de det, och då är det värt allt tålamod som gick åt.

AlbaStiffler
0

Mmmm, men det är så lätt att ge sig, och det är väl det som de hoppas på, då har de ju vunnit.

"försöker jag bara 10 ggr till så kanske hon ger sig…"