OT. ooo pirrig
Måste skriva av mig lite, bli av med lite pirr :P
Ska iväg sedan 17.15 på "test" hos eniro. Ska bl.a. göra stavövning, hörövning och geografitest… Är så pirrig! Vill verkligen ha detta jobbet! Ska bli så kul… Sedan efter testen får man utrifrån det reda på om man kvalificerat sig för intervju… *pust* (men har ju klarat det första steget med min ansökan eftersom att jag får komma å göra de här testen) :)

Lycka till!

Jenkass> Låter ju ovanligt. vilket udda test… vad är tjänsten för någon? Sån som svarar på nummerupplysningen eller, eftersom man ska kunna geografi? *shit va svårt, vet knappt vart skövde ligger*
Superduper lycka till!
Tackar så mycket!
det är som telefonist, som svarar när man ringer 118 118 :P så vet inte riktigt heller varför det är sånt test men ska väl va bra att kunna någorlunda vart plaster ligger antagligen..
Lycka till

Korpilombolo, vet du vart det ligger?
Fjuckby?
Snoret? (undrar om den byn lyckades byta namn tillslut, minns inte, så detta kan vara en kuggfråga).
#5 haha nej men jag vet vart skövde ligger :P
Håller tummarna för at då får jobbet :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#2 Vet du inte vart jag bor??
Nähä, då kan jag alltså inte förvänta mig besök ifrån dig då
(måste bara retas lite)
#6 När kommer du och hälsar på? Du är så välkommen……
Håller tummen för att du får jobbet
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Det kändes väldigt bra iaf.! :) Får svar på fredag… *wiii*
#8 hehe jadu jag är faktiskt i skövde minst varannan helg iaf.. :P
åh va kul! håller tummarna!

Håller tummarna :)
#5: Korpilombolo finns i norrland så mycket vet jag. I närheten av kiruna om jag inte missminner mig. =) Låter mer som att det skulle komma från Afrika eller något.
Vet nämligen om det då vi skickar saker dit genom mitt jobb. När jag såg det namnet första gången trodde jag det var ett skämt, men ack det var det inte. hehehe.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#0: oj glömde säga att jag håller tummarna att det har gått bra med ditt test. =)

Här håller jag också tummarna för att allt går bra och att du får jobbet du vill ha.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#12> hehe, mja, 20 mil från Kiruna ligger Korpilombolo… I Tornedalen… några mil från Finland alltså (söder om Pajala). men visst, i norrlandsmått mätt är det ju grannbyn.
I södra sverige-mått mätt är det som att säga att Linköping är grannstad med Sthlm. (är väl knappt 20 mil däremellan va?)
#9 Och inte har du varit hemma och hälsat på? Hur kan man vistas i Sköve, vara illerintresserad och inte komma och besöka oss??? Är för mig en stor gåta
hihihihi.
Då vet du att nästa gång du hälsar på i SKövde, så är det nästan obligatoriskt att besöka oss……..
hihihihi………
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#16 haha jo jag ska tänka på detta till nästa gång! 

om man är telefonist på enoro spelar det väl ingen roll om man kan geografi? :P
huvudsaken är ju att man hör vad den som ringer säger och att man kan stava det rätt, för man skriver väl bara in det på datorn och får fram det :D
hoppas det gick bra =)
golf.ifokus.se
#18 hehe jo jag vet… vet inte varför dom har så.. men det var inte så många frågor om det faktiskt.. det är väl för att dom vill att man ska ha någorlunda koll på vårt avlånga land! :P

#19 Vad för geografifrågor frågade de då?
#20 hmm …. typ vilket landskap ligger österlen i, vilken av följande städer ligger närmast halmstad (så kom det upp tre alternativ), vilken av följande städer ligger närmast luleå osv.
wiiiee jag kommer få komma på intervju på måndag! 
Nej va kul! Grattis! fortsätter att hålla tummarna
Håller tummarna att allt går vägen. =)

Vad skojigt. Håller tummarna för att det går vägen nu då.
Audiatur et altera pars
tack va söta ni är.. :) Håller tummarna gör jag oxå för det verkar verkligen skitkul, passar verkligen mig.. :P fick nog lite plus i kanten med när vi kom fram till att min kusin hade jobbat där.. hehe
YES I'VE GOT IT!!!

Va? åh grattis! gud va kul!
ja det verkar skitkul!! =) hoppas bara man får nya goa roliga arbetskamrater oxå =)
Grattis!
Sara
Å vad roligt Grattis :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Grattis! :)

Ohh, vad glad jag blir för din skull. GRATTIS. ;-)
Audiatur et altera pars

Grattis :o))
Tack så mycket allihopa! Det känns verkligen jättebra..
Vill verkligen ha det här jobbet oxå så det blir något att se fram emot (börjar inte förrän den 12 april så har några veckor ledigt till iaf)