Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 328 ggr
[jenkass]
0

James Well beloved?

Har ringt runt till djuraffärerna här i borås och frågat om dom har något foder till iller (vore ju bra om det fanns här i stan så man slapp beställa från nätet hela tiden) Och då fick jag ett svar från "My One" där de sa att de kunde beställa hem James well beloveds variant av illerfoder åt mig.

Är detta något som jag ska tacka ja till eller vad har ni för erfarenhet av James well beloved?

hannis
0

Det är ju Ferret Complete! ska ju inte säljas i sverige längre.. Ingen blir gladare än jag om om det går så lätt att få tag på!?

[jenkass]
0

jasså inte hört talas om "james well beloved" tidigare men ferret complete, så då är det leverantören, okej! vore ju jättebra om det är det dom på My one menar..

hannis
0

Det skulle ju kunna vara så att den affären inte haft det fodret på ett tag och att de då inte vet om att det inte säljs här längre.. hoppas inte det är så men nästan konstigt annars.

[jenkass]
0

ja tycker nästan det med.. men får kolla upp det med dem…

[jenkass]
0

Näpp verkar som att man får fortsätta med beställning via internet… Det var som du trodde #3

hannis
0

Aha, trist Ledsen

Illercafe
0

Jag tar in Totally Ferret som är likvärdigt med FC.
Jag kan även hjälpa din djuraffär att ta in det till sig.
Mvh
Liselott

[jenkass]
0

#7 ja det vore toppen!

behöver du några uppgifter eller hur går det till?

sarae
0

#8 annars får du köpa på dig av tex vitalin på träffar ;) så gör jag…sen bor du nära klarsferrets ju, de kan säkert hjälpa dig få ner mat från amhs om inte annat när de har vägarna förbi ;)

Illercafe
0

# 8. Jag pm dig mitt telefonnr så kan du höra med din djuraffär om dom vill ta in Tottalyy Ferret i så fall kan dom ringa mig. Om du vill ha provpåse så kan jag skicka det till dig.
Liselott

[jenkass]
0

#9 åå smart har jag inte tänkt på ;)

smurfb
0

Vi kör på totally ferret nu, tycker det fungerat ypperligt. Dessutom är det skönt bara gå till djurbutiken handla och inte behöva krångla..