Blomkruka + iller =
…det här….suck…varför skaffar man vitt överkast å vit soffa? kortslutning eller bara blond?
Från det ena till det andra, vilken underbar kakelugn!! 
Sara

nån som haft väldigt kul iaf…vitt skaffar man nog för att de e snyggt men har man iller o skaffar de så e de nog kortsluting
det där med blond tror jag inte riktigt på =)
Såg precis ett liiiitet pastelfärgat illerhuvud sticka fram under soffan. *Fniss*
Sara
#1 tack! vill du ha den? hatar den så innerligt!
#2 ja kortslutning e en bra ursäkt ;)
allt detta skedde medans jag var på toa i 2minuter!
# 4 Ohhh ja! 
Sara
#5 kom å hämta! ;) bara att plocka hem den!

hihihi fart på busen med andra ord..
#7 det är en underdrift..han e helt fullkomligt skogstokig…finns ingen hejd på honom

hahaha låter som en kille jag skulle trivas med 

Mohahaha, vad snyggt Sara. Det ser ut som om de haft sagolikt roligt i alla fall. Och det lär du väl unna de små pälsarna. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#10 nu var du riktigt rolig! det e ju synd om mig *snyft* blir ju mobbad av krypen hela tiden…suck….får ett smärre nervsammanbrott…har planterat om 3 blom krukor denna vecka..å det e bara onsdag..får se hur många det blir i slutet av veckan

#11 du kanske ska limma fast blommorna då
fast då blir det svårare den dagen du verkligen ska plantera om dom….
men sara.. Du ställde några frågor i #0.. Varför inte: "Varför skaffade jag iller?" ;)
Då blir det hela mkt lättare ;)
du får plasta in allt i hela lägenheten å sen när det händer en "olycka" är det bara att spola av allt…
haha
#!4 har redan tänkt ut det..när jag blir miljonär skall jag bo i en helkaklad villa med iller säkra golvbrunnar i varje rum
#16 hehehe jag e duktig på att ge råd men lyssnar aldrig på dem själv uppenbarligen

Varför är illrar experter på att se helt oskyldiga ut… trots att man tar dem på bar gärning?

haha, det finns faktiskt en del tips på de som har blomkruks maraodörer. Sätta fast blomkrukorna med häftmassa, dubbehäftande tejp eller rent av fixa plastkrukor om det inte gör något att de åker i golv. ¨Vill man rädda själva blomman får man ha liiite mer fantasi men även det går ju.
Tror det är Sara som fått ett fylleslag och skyller på sina små bebisar jag :-)
Audiatur et altera pars

Finns en annan lösning oxå…skaffa inte blommor ;o)

#0> *flabbar lite* Alltså Sarae, jag fattar inte hur då gång på gång på gång lyckas med alla dessa bussträck? Flera ggr per vecka verkar det ju som om dina hulliganer är framme och gör rejäla bus. Mina busar busar aldrig, bajsar bara lite utanför… Så min undring är: är det dina illrar som är ovanligt busiga, eller är det du som har ett iller-o-säkrat hem? Eller är det bara jag som har både ett illersäkert hem och extremt lugna illrar? Hmmm, jag fattar inte…
#21 mitt hem var helt iller säkrat (såvida jag inte glömde stänga några dörrar) tills rickie kom..nu är inget säkert längre. Buffy å stitch e skötsamma å hittar knappt på bus, men rickie e igång för jämnan…så allt som var iller säkrat innan visade sig vara icke rickie säkert….suck

hehe… rickie låter som en riktigt smart iller!
smart? det vette katten, men ettrig som få

Smarthet vette tusan om det behövs att hitta på sattyg. Jag tycker att det verkar som att det räcker med 1000 kilos envishet! -suck- 
#25 yup! 1000 kilo envishet å noll självbevarelsedrift!

Mohahaha, jag tycker det är så underbart att fler får illrar som bevisar att det är skillnad på illersäkrat och illersäkrat. Här hemma spelar det ingen roll hur illersäkrat jag har. det är i alla fall inte Nikita säkert. Nu har det peppar, peppar ta i trä hållit sig med hennes busstreck sista året. Kanske har jag äntligen lyckats Nikita säkra också. Men hallå, det tog bara fyra år i sådana fall. Så du vet vad du har framför dig sara. hihi
Audiatur et altera pars
fy va du e taskig! jag tror jag lägger ner illerägandet helt!skaffar guldfisk..dem vet man iaf vart man har dem ;)