Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1554 ggr
Susanne-Lundmark
2010-11-16 18:46
0

Vacker Illerhane valp

GladHan är född den 17 maj och är pastellfärgad Han är stor snäll lekfull och vill komma till ett bra hem hör av er snart

enbartmalin
2010-11-16 18:51
0

Lite mer information hade nog varit till din fördel :)
Var han finns, vad som följer med honom, vad du vill ha för honom, var han kommer ifrån, vem hans uppfödare är osv osv.
Kontakt information kan också hjälpa, som det är nu kan endast intresserade få tag i dig här i tråden :)
Bilder hjälper alltid

Hälsningar Malin

JossanH
2010-11-16 19:03
0

vaccinerad? Kastrerad?

Sajtvärd på Iller.ifokus

enbartmalin
2010-11-16 19:17
0

#2 Det missade jag! :P

Hälsningar Malin

Susanne-Lundmark
2010-11-17 18:09
0

Ja jag skulle nog skriva mer om honom Som sagt jag är inte van att hållaq på

med datorer och lär mig snart Hoppas bara att Lille Kill är hos sina mattar och hossar innan dess Jo det är så att jag har köppt mammam med hennes sysster för ca tre år sedan på en illerfarm som det heter när man gör päls av dom Det var tråkigt när min nuvarande flicka blev ensam för hennes sysster rymmde och blev aldrig upphittad Hon mådde dåligt av ensamheten Det märktes tydligt Fick ett tipps om en hane från osby som jag nappade på Bill är från Tommelilla Och så blev det dessa små underbara valpar åtta st en dog En finnare familj finns inte att hitta Jag trodde inte att dom var så familjära det är helt otroligt  Nu har jag som jag kallar lille kill kvar pappa heter Kill och är viltfärjad mamma är pastell precis som Lille Kill Ska tilläggas att han är mycket större och vackrare än sina föräldrar Jag har inte lärt mig än hur jag tar foto med min dator tyvärr Vet inte hur jag radderar när jag skriver fel Så ursäkta för felskrivningar Jag vill bara att han ska få ett bra hem Har inte planerat att behålla någon Mina räcker mer än väl Han är som en iller ska Lekfull bussig bråkig bortskämd sällskapsjuk m m Hör av er Har skrivit hans srorry nu Inte vaccinerad Inte chippad född den17 maj mycket vacker kom och tråffa honom

Hayley
2010-11-17 19:39
0

#0 vart i Sverige bor ni? vore bra att veta kanske =)

reira
2010-12-22 23:09
0

Han finns inte kvar fortfarande?