Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 160 ggr
kitty
0

hur gör ni på tåget?

hur gör ni när ni åker tåg emd era illrar?

Amy sover i mitt knä eller på sätet

LinLin
0

Jag har mina i deras transportbur ståendes på golvet nedanför mig (ja, framför sätet). Funkar bra för mig eftersom jag ändå sitter ihopkrupen ^^

Robinsnel
0

Transportburen eller i knät om de vill..

sarae
0

Transport buren framför mig…ibland tar jag ut dem..men då skall de bara åla iväg så det blir mest buren

Velsan
0

mina vet att när de åker tåg behöver de inte sitta i buren, då får de komma ut, kika läget sen lägger de sig alltid i knät :)

ferretgirl
0

Har mina i transporten antingen på golvet, i knäet eller på bordet framför mig. Eller om dom vill ligga i knäet, men oftast så vill dom vara i transporten och mysa i hängmattan och titta ut när tåget rusar genom landskapet.

Smeagol
0

Jag har min i transporten. Har bara åkt tåg med smeagol en gång. Men då fick han va i transporten. Känns smidigast så tycker jag ialf.

AlbaStiffler
0

Jag åker bil och där får de springa löst (läs: "sova var de vill", för de somnar så fort jag startar bilen)

Sarah
0

Bubbs åkte alltid i knät… de nadra har inte åkt tåg.

Faxlin
0

Mina ker i transportburen eller i knät eller på golvet. Lite som de själva känner för. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Athlaz blir så stressad av mycket folk så han får hålla sig i trygga buren där han kan gömma sig i filten om han vill

Mvh Jenny

holtz
0

Så fort vi gått på tåget och satt oss ner visar Prada bestämt att hon vill ut..Brukar lägga sig i knät och sova och mysa :)

[Mova]
0

När jag åkte tåg med sune så fick han sitta i sin bur efetrsom jag hade en katt och en hund med mig samtidigt, katten fick vara iknät, hunden fick ligga på bordet (en chihuahua) sen fick sune sitta i buren på golvet, och det gillade han inte, han kraffsa och kraffsa hela den 4 timmar långa resan, men det skulle bli lite svårt att hålla koll på både katt hund och iller i knät, lite trångt.. :D