hur gör ni på tåget?
hur gör ni när ni åker tåg emd era illrar?
Amy sover i mitt knä eller på sätet
Jag har mina i deras transportbur ståendes på golvet nedanför mig (ja, framför sätet). Funkar bra för mig eftersom jag ändå sitter ihopkrupen ^^
Transportburen eller i knät om de vill..
Transport buren framför mig…ibland tar jag ut dem..men då skall de bara åla iväg så det blir mest buren
mina vet att när de åker tåg behöver de inte sitta i buren, då får de komma ut, kika läget sen lägger de sig alltid i knät :)
Har mina i transporten antingen på golvet, i knäet eller på bordet framför mig. Eller om dom vill ligga i knäet, men oftast så vill dom vara i transporten och mysa i hängmattan och titta ut när tåget rusar genom landskapet.

Jag har min i transporten. Har bara åkt tåg med smeagol en gång. Men då fick han va i transporten. Känns smidigast så tycker jag ialf.

Jag åker bil och där får de springa löst (läs: "sova var de vill", för de somnar så fort jag startar bilen)

Bubbs åkte alltid i knät… de nadra har inte åkt tåg.

Mina ker i transportburen eller i knät eller på golvet. Lite som de själva känner för. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Så fort vi gått på tåget och satt oss ner visar Prada bestämt att hon vill ut..Brukar lägga sig i knät och sova och mysa :)
När jag åkte tåg med sune så fick han sitta i sin bur efetrsom jag hade en katt och en hund med mig samtidigt, katten fick vara iknät, hunden fick ligga på bordet (en chihuahua) sen fick sune sitta i buren på golvet, och det gillade han inte, han kraffsa och kraffsa hela den 4 timmar långa resan, men det skulle bli lite svårt att hålla koll på både katt hund och iller i knät, lite trångt.. :D