Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 107 ggr
aztech
0

Promenad i vårsolen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår fick jag dragit med mig monstren ut i solen. Malte va ju tvungen att testa sitt nya koppel och det tyckte han va galet roligt.
Greta där emot tyckte nog mest att gräs och asfalt va otäckt och försökte klättra upp på husse hela tiden.

aztech
0

Greta på gräset …

aztech
0

Vill inte vara med längre .. otäckt ju !

AlbaStiffler
0

hehe, kul! Brukar ta några veckor innan de vänjer sig vid sina nya promenadstråk och blir modiga… Men vissa dagar är de skraja hur som helst och ska bara sitta i knä! :-s OTACKSAMMA TYPER…

Smeagol
0

Härligt=) Har oxså varit ute på en liten promenad idag med min lille buse=) Härligt skönt vare ute oxså!!

aztech
0

Jepp .. härligt när solen kikar fram igen.
Malte tycker det är hur kul som helst att springa omkring och nosa, gräva och allmänt dampa sig, medans Greta är lite väl försiktigt tycker jag.
Hon vill hela tiden bara klättra upp för mitt ben och sätta sig på axeln igen, om man inte är allt för långt borta vill säga.
Är riktigt förvånad över hur bra hon hittar hem igen faktiskt ..

Smeagol
0

#5 ja men de där ge sig väll med tiden. Smeagol har varit ovnaligt oskäer nu de senaste gångerna när vi varit ut men de beror nog på att han inte varit ute så mycket i vinter, så han blir så paff av alla ljud men de går ju bättre och bättre ialf:)

aztech
0

#6 Jo det är sant, förhoppningsvis gör det det.
Nu börjar ju våren smyga sig på så det lär väl bli mera utomhus vistelse för dem.
Jag skulle så gärna vilja bygga mig en inhängnad till som på min uteplats så dom kan sola lite å så =)