Avundsjuk!
Sitter här alldeles utan iller och är såååå avundsjuk på er som inte gör det. Kan ni inte ta och berätta lite vad era illrar har haft för sig på senare tid så man kan få känslan av att nästan i alla fall titta på en iller….
det här e vad mina pysslar med ibland : http://palsklingarnas.blogg.se/ ;)
kolla på you tube…finns massa livsfraligt söta iller videos ;)

då är det lite synd om oss tillsamans myriis
Är i samma sits, letar och letar men det verkar vara svårt att hitta någon som dels passar och som inte bor 100 mil härifrån.
Så jag får nöja mig med att kika på andras illrar,gosa med grannens och klappa katten.

Här sitter vi och suktar och ingen vill dela med sig av nått….
haha om jag skulle dela med mig så skulle det bli en hel novell ;)

Kör på, tror jag har läst vartenda inlägg här…. nästan i alla fall
Ni får åka hem till någon som har iller! Jag bor i Stockholm, ni får gärna komma hit och titta
Mvh Jenny
ok, Ikväll har jag haft en liten mysig promenix med milton och nova.. Nu ligger de o gosar med thea i hängmattan.
Sen har vi plockat illerbajs… Lite här o där…
Vi drog undan sängen och skurade, var ett jädra företag.. tung säng.. På tre dagar hade de lyckats "missa" där sju gånger.. Det är jättekul att få bort intorkade bajshögar ;)
Woodo har surat hela dan efter hans andra lite rejälare bråk med milton. Milton blev väl less på woodos mobbing och bet tillbaka, jag fick ta isär de för de bet varandra samtidigt i nackarna och ingen av de skulle släppa. Milton var upprörd och ville göra klart, men det fick bli en liten time-out, woodo fick lugna ner sig i sovrummet 5 min. Sen var det lugnt. Blev inte mer än små skrapsår iaf, men sura var de..
Känns även lite jobbigt eftersom vi ska avliva Thea på torsdag, hennes insulinom är så långt gången nu så hon sover nästan bara. Hon är väldigt bukig.. mkt tumörer i maggen :(
Det är inte bara guld och gröna skogar att bo med illrar, men mestadels är det underbart..

Jag kommer!!! Närsomhelst, bara hojta till när och vart jag ska så kastar jag mig på första bästa buss/pendel eller tunnelbana!!!
Härligt med en ordentlig redogörelse där! tackar

.. och… hoppas Thea får det bra i illerhimlen
Vi ska ha en iller träff i Nyköping den 14 April. Ni är välkomna :) Vet inte om det blir så många illrar men garanterat 6 stycken :)
#12 Vi kan absolut ordna något =)
Måste sova! God natt alla
Mvh Jenny
Natti, natti ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#11 Robinsnel> Så det är dax nu. Vad trist. Hur länge har Thea behandlats med medicin? Vilken dos har hon numer?
Min insulinomis är fortfarande förvånandsvärt pigg efter 3-4 månaders medicinering. Lider med dig och bävar inför den dagen det blir vår tur. :(
Hon har behandlats sen början av dec tror jag det blir. Hon har en halv tabl om dagen. Den dosen skulle ju kunna höjts mer, men det har inte funnits behov för det eftersom hon inte visar såna symptom. Jag tror det mesta av hennes dåliga mående beror på att cancern har spritt sig till andra organ, hennes mage är väldigt svullen. Hon har även väldigt gles päls med kala fläckar, ingen päls på bakbenen.

Jag har anmält mig till nykäping om jag inte minns fel så då ses vi där!
# 18 Känner med dig!
Sara

#18> Ursch då… ingen päls lägre…och stor mage, ja det låter inte så bra. Du tar rätt beslut så hon slipper lida!
Min hona har fått sämre päls åxå, lite svinto över den, men inga kala fläckar än. Inte mer än att svansen är mer eller mindre helkal, men det är den ibland ändå på henne, fast då på sommaren. Annars är hon iaf pigg och går barapå 1/5dels tablett än.

Våran bilbo har gått på kortison (1/2 tablett varje morgon) i över ett år nu och det verkar funka bra. Han är väldigt pigg och lika elak som alltid.

Ohh, det finns massor att berätta om pälsarna. Ska göra det då jag har friska barn igen och kan vara här mer.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars