Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 371 ggr
Flisa
0

skumma matvanor?

ärligt talat.. jag fattade från början att lucifer var ganska skumm (hehe :P) men det här är ganska knäppt. från att ha gått från kräsen liten valp till glupsk iller. :P

jag lovar, han äter allt, men torrfodret är jättetråkigt, oavsett vilket. klart han äter det, men inte mycket i taget och varje gång matte kommer förbi ska man börja stirra på henne.. bullar/kakor och muffins ska han jämt sno, och han äter upp dom också. ost, smör, macka, han äter det mesta :P vad har era illrar för skumma matvanor? :) eller har alla normala illrar därute? :O

leo-
0

Ricky är en vandrande soptunna

han äter allt.

AlbaStiffler
0

Flisa> Tänk bara på att för mycket grödor och kolhydrater är dåligt för magen på illern.

Mina illrar gillar tekakor och saffransbullar (eller åtminstone smeten som är i vissa saffranssnäckor). Men har en känsla av att saffran kan va skadligt åxå…

sarae
0

#0 brorsan e exakt likadan..jag lovar, han kan ligga å sova i vardagsrummet, å höra att jag tappar en matbit pågolvet.inom då sekunder e han där å ska kivas om det! han äter allt

ferretgirl
0

En del av mina älskar makrill på burk, av dom 9 jag har så är det 6-7 som står på kö varje gång jag har köpt hem makrill. Försöker smyga med den, men dom hör och kommer hela gänget på en gång. Dom kan ligga och sova iller sömn, men öppna en makrillburk, och du har dom alla runt om dig. Samma gäller banan, dom hör när du öppnar skalet, då sitter dom alla 9 och väntar förväntansfullt att dom ska få vars en liten bit. Sen gäller det att snabbt äta upp det som är kvar om man själv vill ha en bit.