Bilder att leka med
ge mig lite bilder att leka med i PS eller nån uppgift att göra i PS :P har tråkigt å kommer inte på nått själv, har ni nått ni vill få fixat så säg till!
velsan01@hotmail.com om ni vill skicka bilder :) Kan fixa illerbilder (effekter, fixa ljus å färger etc), eller bilder på människor (retusch) skapa bilder från scratch. Önska er bara så ska jag se vad jag kan göra.

jag skcikar ett par bilder till dig så får vi väl se vad du kan göra med dem. hihi=) Du får fria händer!!
Åsa man ska inte ha vita strumpor… då blir det sådär att finbilden har en skititg strumpa i bakgrunden.. :P

Den blev jätte fin, har den på msn :D Tack så jätte mycket!!

#3:haha, taskmört. Veronica sa att mina fötter inte kom med, fst de gjorde ju det .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Finfint! :D
jobbar på din bild åsa

#10: Ohh, den vart superbra. Tusen tack.
Audiatur et altera pars

#11 Jäklar vad bra den blev!!=) tackar!!
varsågoda:)
jag har inte fixat alla bilder som blivit inskickade för de e bara vissa som går, vill ju att de ska bli bra :)

jag ska kolla på bilderna och se vad jag kan göra, de bilder som är suddiga eller överexponerade är ofta svåra att göra nått med, så kan antagligen inte fixa alla bilder, och tejpen blir svårt att bli av med eftersom hennes tass är bakom :P men ska se vad jag kan göra.

vad mkt söta bilder ni lägger in ;)

29# fint namn ;)
#33 aaawwww va fräck! tack så mycket!!! 

Jag håller på mycket med photoshop, får man prova på några bilder som ni kan skicka till mig? :)

#36, du kan få prova på de bilderna jag la in i denna tråden nyss om du vill =)
golf.ifokus.se

Okey, tackar :)

den här får ni gärna göra något roligt av om ni har ork och lust;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

ni kanske vill veta vad jag vill ha gjort med den, hehe?
ja vill att det ska vara mer fokus på Mio och bakgrunden ska bli suddig lr mer färglös, förstod ni?
är inte så duktig på att förklara:P

Uppladdningsknappen fungerar inte just nu för mig, men slänger upp bilderna så fort som möjligt :)

34# jaa, skitfräck :D :P

Tänkte lägga in lite bilder på Max också om det är någon som har tid att göra något kul med dem!? Ni är så otroligt duktiga! Asfina bilder!
Lägger in dem så fort jag kan…

#41 du får gärna ta mina bilder med..

ingen som grejjade med mina bilder?
golf.ifokus.se
jag puttar…

Mina bilder kommer snart, datorn fungerar inte än så det tar lite tid…
här har jag trixat med en fiskbild.. 
Före:
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

haha kan inte jag få göra samma sak :P
haha, jag ser ju nästan lika bra ut som vår kära drottning…

#54 jahapp lika bra o börja käka östrogen nu då…

Snygg du blev Robin…bäst jag inte visar sambon…då får jag väl dreggel i mitt tangentbord 

maila bilden till mig i rätts torlek, jag kan ta bort det, men om du ska förstora det sen måste jag gjort det i rätt upplösning :)

maila:)

ingen som ville fixa mina bilder?
golf.ifokus.se

thessan jag har försökt med dina, men jag föredrar att jobba med bilder som är väldigt bra. Alla kan man inte göra nått med tyvärr. Åjust nu är det många jag håller dessutom på med bilder från en session av en kompis också. Eftersom det är på frivillig basic får man vänta lite ;)

#61 Har sendt dem på mail. :)

tackar:P jo ögona va helt okej;)

#70 vad vill du ska göras då?

jag vet inte riktigt:) kul att se hur andra tycker att den blir bättre på bara

sover alla?

Nepp jag sover inte.
Audiatur et altera pars

okej:) aja det ska jag göra nu iaf.. nattinatti

natti natti
Audiatur et altera pars

För er som fortfarande är vakna kan jag rekommendera
http://www.youtube.com/watch?v=4P7sdo_Aj0o
Helt underbart… Har dock inget med iller att göra!

Imponerande…..framför allt är jag imponerad över hans familj som låtit honom överleva
Har en son som brukade driva mig til vansinne med sitt "blip-bloppande"

…jo….min son lever än..han har bara slutat "blip-bloppa" så mycket 

tacktack det blev super:)

#82 vilken underbar bild!

Tack så mycket, det är roligt att hålla på att mixtra med bilder. Speciellt på djur :)