Jul illrar!
God Jul önskar:
Delphi
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

Pepsi
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

Artax

Asta

Och sist men inte minst, (dock skrikigast) Java
Åh gnööök på snygga barn! Åh Java plutten! Han har ju t.om börjat få mask snyggingen!
Asta 
Paulina
Det är så snyggt när bilderna är taget ute en kall dag. Framförallt när illrarna har så starka kontraster mellan mask, nos och de vita partierna så som Delphi, Asta och Artax (skicka hem honom till mig!!!)! Söta som få!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Dessa bedårande bilder skulle man haft i en årskalender. Jätte fina.

Åh! Världens sötaste!
åh vad söta

Vilket underbart jul-gäng! Och Blixtra med, naturligtvis.
Totte är otroligt lik sin mamma i ansiktet :o han är lika mörk runt ögonen. Mycket mycket vackert!!
Underbara bilder!
Underbara bilder ^^
sååå söta allihopa är:) du fick så ´bra bilder på dem…
jag kämpar alltid med att fota min iller för att få en bild där han inte rör sig så man kan se hela honom.
Bogey,
Så fina bilder ni fått till. Kan man inte göra en års kalender av alla dessa bilder ?

Bogey: Otroligt söta bilder! Jag vill ha en iller i min julstrumpa i år.

Jätte fina!
hur många illrar har du
#23 Gud vilken fin bild!
#22 Vet inte vem du frågar, men frågar du mig så har vi 2 illrar.
#23 Fin Leo
Bogey…så fina bilder på sötisarna…julkort? 

#22 Och om du frågar mig så har jag 5 st. Asta är fortfarande till salu, men fortfarande 5!
har du en till salu?

Japp! Sötaste Asta finns kvar!
hur ser hon ut???

Såhär! Eller så har du en bild längre upp på sidan.

Såhär! Eller så har du en bild längre upp på sidan.
vad söt hon är hur mycket kostar hon men hon är väll viltfärgad

God Jul! jättefina illrar:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus