Lisas kull
Hej!
Eftersom jag inte har fått tag på uppfödaren om Lisas Kull där min Venom (Liten) kommer ifrån så tänkte jag höra ifall det någon här inne som har några syskon till min illervalp? och som kan berätta ifall dom blev valp vacinerad?? och även om dom blev kollad hos veterinären innan den personen sålde valparna?
Här är Liz som jag pratade om på msn, det är lisas kull hon har på annons fortfarande och enligt den är dom chippade,vaccinerade och allt sånt.

Om de är från den kullen har ju förra ägaren bara haft honom i tre veckor.
När den personen köpte från uppfödaren så följer ju isåfall vaccinationspapper och allting sådant med.
Det är illerns värdehandlingar och skall följa med illern sedan vid försäljning, alltså ska du ha fått med dig dem när du köpte illern. Men det måste man som köpare se till att få med sig, inte alltid säljaren tänker på det, tyvärr.
Om du inte fick det så får du ta kontakt med den du köpte honom av och be honom/henne posta dem till dig.

om de är samma Lisa som är mamma till Satyricon,född den 22 jun 2010 i uppsala (pappan hetter Honk) så är dom chippade,vaccinerade och kollade, jag hämtade min valp den 12 sept 2010 och fick alla papper med