Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1722 ggr
animal-lover
0

söker fortförande hem

Hej

Har 4 valpar på 6 mån som fortförande söker nya hem. Det är 3 stora pojkar och deras lillasyster

Alla är viltfärgade Glad

Mvh Raggarillerns

animal-lover
0

Om ni är intresserade så kan ni höra av er på mail på denise.loeper@hotmail.com eller skriva ett meddelande här.

Mer info finns på www.raggarillern.webs.com

PhulPhisk
0

Hade jättegärna tagit tjejen, men västerås är lite väl långt om man bor i Helsingborg :/

[Mikkiz]
0

Och jag måste iaf avvakta tills mitten på december… Men ja hör nog av mig då o ser om det finns nån pojke kvar:) Finns de bilder på hemsidan som man kan kika på?

animal-lover
0

Jag kan försöka fixa :) Har lite problem med datorn :S

[Mikkiz]
0

Vore kul:) Hoppas att datorn vill vara till hjälp:) Min brukar oxå sätta sig på tvären:)

animal-lover
0

Har fixat nu så det finns bilder :)

Det är märkt sommar & vinter

[Mikkiz]
0

Vilka goingar!!

animal-lover
0

Nu är det bara 3 som söker nya hem. Lilla Chubby flyttade idag Skrattande

animal-lover
0
animal-lover
0

Har fått tillbax en hona som blev såld i sommras :(

Så nu är det 2 hanar och 2 honor som söker hem

[Mikkiz]
0

Tråkigt! Va kostar de att kastrera (eller va man nu gör me honor)? Kan du berätta lite mer om dessa skönheter? Hur de är som individer osv?

Monizz
0

å hoppas det löser sig och att dom får ett bra hem :).

Jag bor själv i sala men har en liten iller på 5 år.. Men han vill bara ha mig för sig själv ;).

[Splach]
0

Åh.

Jag letar ju iller Glad

Fast dom är kanske lite unga.. Yngre än vad jag tänkt skaffa iallafall.

animal-lover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det är jättetråkigt :( men nu är det bara att leta efter ett mer "passande" hem till henne. Oh jag kommer inte ihåg det var så länge sen jag kastrera en hona men det kostar nånstans mellan 500-1500

Georgia är inte vad man kan kalla en förstagångs iller då hon är väldigt tempramentsfull och det är rösten som gäller när man ska tillrättavisa henne  för hon "svarar" annars. Men hon är jättego när hon lägger den sidan till, tycker om att sitta på axeln när man gör saker.

Suzy är riktigt go men har sina stunder och precis som syrran så är det rösten som gäller när man säger åt. Hon är lite lugnare och passar alla slags illerägare, nya som gamla :)

JD är precis som Georgia, strul syskonen som får igång dom andra. Helt galen med andra ord Skrattande

Freddie är den goaste i hela kullen tycker om och sitta i knät och pussa och bara är. Ligger på lite över 2 kg å en go tjockis är vad han är Glad

#12 han vill nog ha en kompis fast han inte vet om det än Tungan ute

#13 Vilken ålder vill du ha ? Annars är det ganska trevligt och ha en iller runt den åldern då dom har lämnat det värsta valpstadiet och så har man chans att ha flera år med dom Glad

animal-lover
0

Georgia och första bilden är det Suzy på.

animal-lover
0

Freddie

Har tyvärr inge bra kort på JD men ska fixa så fort som möjligt :)

[Splach]
0

Hade tankarna först på att skaffa en vuxen iller, som är ganska lugn och inte så "bråkig/ testar gränserna så mycket" då jag inte haft iller förut.

Men tankarna har börjat vandra åt att det kanske är bättre att skaffa en yngre?

Dock vill jag inte skaffa Iller förens efter nyår, då jag ska åka bort en sväng och vill inte ha illervakt det första jag har, utan vill ha tid att lära känna den lilla individen och göra den trygg här hemma..

UlrikaD
0

#15 Men är det samma Suzy som bor hos en tjej här på forumet, tillsammans med illern Wilja?

[Mikkiz]
0

#16 Hihi vilken jätte bamsing till björn:) >Skulle han funka som en första gångs iller? Hur är dom på låda?

Blev nog lite små kär i Freddie:)

Ladymon
0

jag blev också kär i Freddie…  !!! Tungan ute

[Splach]
0

FlörtHaha Jag med.. Freddie verkade ju perfekt

animal-lover
0

#18 Ja det är hon. Om du vill veta mer om Suzy och Wilja så får du PM:a mig eller Jenny, vet inte hur känsligt det här området för Jenny.

#19, 20 & 21 Freddie passar jättebra som förstagångs iller, han har ett jättebra temprament Skrattande

UlrikaD
0

#22 Blev bara förvånad. Och lite ledsen.

animal-lover
0

#22 Ja inte är det kul att illrarna förlorar sitt hem.

[AlltIEtt]
0

Vår tjej fastnade oxå för Freddie, får man fråga hur mycket du vill ha för honom ?

animal-lover
0

2500 :- kostar valparna

animal-lover
0

Nu kommer 2 bilder på JD Skrattande

animal-lover
0
Madde
0

Hur gamla är valparna?

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

animal-lover
0

Dom är 6 mån

[Mikkiz]
0

Är dom är vaccinerade, chippade och veterinärsbesiktigade?

animal-lover
0

Japp dom är allt Skrattande