Katt söker hem
Jag är jourhem via KKS (kattkommando syd) för en underbar liten tös på ca 6 månader. Hon är född utomhus och omhändertagen med sina syskon och sin mamma när hon bara var några veckor gammal. Hennes bror bodde hos mig också men har hittat sitt alldeles egna hem.
Det var Mimmies egna idé att jag skulle lägga ut en annons på iller.ifokus för illrar är nämligen det absolut roligaste hon vet.
Hon går bra ihop med andra katter, illrar som sagt och hon gillar att studera smådjur genom burgaller, men hon rör dem inte.
En av hennes favoriträtter är dagsgamla kycklingar så har ni det hemma så har ni hennes hjärta.
Hon förmedlas via KKS, hemsida här: http://kks.nu/
Och hon ligger under Emmas katter. Där finns också mer info om omplaceringsavgifter osv.
Hon söker nu sitt alldeles egna hem, men det måste även finnas en annan katt i hemmet i och med att KKS inte förmedlar kattungar till att vara ensamkatter.
Hon är blyg för nya människor men hon är för nyfiken för att hålla sig undan för länge.
Har ingenting alls emot att ha henne här, hon är supersöt. Men det går många svältande hemlösingar därute i vinterkylan som behöver komma in i värmen och man kan ju tyvärr inte ta in hur många som helst i taget.
Vid intresse så skicka ett PM. Bild tagen idag.

Oh sicken snuttegris! Hon ar valdans fin!
// Amanda
En kisse som kanske är något för Skrollan? :)
Hon är super fin tycker jag. Och lik en bengal. En älskar när dom har vita tassar sådär, ser precis ut som strumpor.
Verkligen jättefin!! Hoppas hon ska hitta ett eget hem med massa kärlek och ja naturligtvis att hon får lov och fortsätta surfa på iller.ifokus :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Bengaler är såååå vackra. Skulle köpa henne om jag inte hade en illertjej hemma. Så gudomligt fin =D

#3 På andra sidan har hon vit strumpa hela vägen upp.