Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 222 ggr
sarae
0

Ännu en hona på blocket

http://www.blocket.se/vi/11007804.htm?ca=15_s Det här var i alla fall en dyraste iller jag sett…men hysteriskt söt var hon i alla fall ;)

[jenkass]
0

ja oj vilken summa.. men hur söt som helst !

TottsiGirl
0

Jag tok söt var hon ju verkligen men 4000:- :O de var det värsta jag har sett!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

sofie
0

Gud va söt, men vilket pris dom ska ha för henne.

Velsan
0

mamma ringde mig angående den annonsen imorse å till och med hon såg att det var svindyrt, folk omplacerar intre ens hundar för det priset.

sarae
0

men det kanske e villiga att gå ner i pris för rätt hem? tror tyvär rinte de får sålt henne för det priset

Velsan
0

nä de flesta vet att det inte är rimligt.

[jenkass]
0

nån som ringt till dem?

Alwyn
0

låter som en bra tös iaf. hoppas hon får ett bra hem.

Robinsnel
0

Hon är två år… 500-1000 veterinärbesiktigad och chippad skulle vara rimligt.

linnvalo
0

Priset kanske kommer sig av alla prylar som följer med?

sarae
0

jo,…men det e inte prylar för 2000-3000 kr de skickar med… men jag tror nog de kan vara villiga att diskutera priset..de låter rätt vettiga i anonsen

linnvalo
0

Damn. Så fin hon är.

*slänger iväg ett försiktigt mail*.

linnvalo
0

#11 Nej, klart, det är det ju inte.

sarae
0

någon som svarat på denna annons? ;)

Theres
0

de kanske skriver så för de bara vill ha seriösa svar, sen när de ser att det är en seriös illerägare som vill köpa henne så sänker de priset, bara för de inte vill att vem som ska svara på annonsen…

golf.ifokus.se

Flisa
0

jäkligt söt, men angående priset är det för högt enligt mig. alltså visst dom vill bara ha seriösa svar men man kan väl inte omplacera en iller för 4000?

sarae
0

återigen..ingen här som fått hem denna skönhet?

Smeagol
0

Tror inte den är såld. Jag mailde dem och de ville på allvar ha 4000kr för henne. Men de tycker jag är alldels för mycket pengar. Men de är deras djur och deras beslut!

sarae
0

jo det e sant…men de kan omöjligt ha köpt henne för så mycket!

sabinshe
0

jag skulle lungt kunna köpa leiah, bara dom sänkte priset. ska maila och fråga om dom kan fundera på att göra de.

[Falo]
0

De har sänkt priset och det verkar vara en på forumet som ska ha henne.

Nettan
0

I dag flyttar Leiah till sitt nya hem. Jag ska vara chaufför. Vem som ska äga henne låter jag vara osagt. Det är speciellt att få skriva ut "JAG HAR ILLER!!"   Det får man inte ta ifrån någon.

sarae
0

#22 åh va kul! nu e jag riktigt nyfiken ;) Hoppas den nya lyckliga ägaren snart ger sig till känna så mankan gratulera ;) Hon var ju ljuvligt söt tösen!

Faxlin
0

Som du säger Nettan, det får man inte ta irån någon. Men vi är ju extremt nyfikna här så jag hoppas få läsa en sådan tråd snart :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smex
0

NÅÅÅ??? Vem är det som har köpt sötnosen??

Gilla
0

Nyfiken till max nu ju.Vem är det som sitter o myser med sin nya flicka så han/hon inte har tid att titta in här?

Nettan
0

*nynnar* jag vet, jag vet, jag vet…..

sarae
0

#27 fyyyyyy på dig nettan! usch dig sm inte skvallrar!