Dagens Ris
Behöver du gnälla av dig? Är du riktigt förbannad över något? Ta då och dela ut ett ordentligt ris i den här tråden, förhoppningsvis mår du bättre sen!

jag vill ge dagens ris till den idiot som lade kexchocklad på min dator så att det nu har smällt ner mellan tangenterna…morrr

jag vill ge dagens ris till Melwin som bajsar och kissar under databordet så jag inte ens kommer åt att plocka upp det…
och till zige som är i jönköping när jag sitter här alldeles själv och bara längtar efter honom…
golf.ifokus.se
dagens och årets ris till cancern… thea har tid för sista veterinärsbesöket på torsdag :(

Jag vill oxå ge ris åt cancern…

jag vill ge ris till de som inte hjälpte oss med katten och de som sedan puttade ned den med en planka!

Dagens ris går åt alla idioter som på fullaste allvar vill ha sex med djur. Och till alla djurplågare!!!

Jag vill ge dagens ris till alla onödigt otrevliga människor som är på jobbet! morr

Jag vill ge dagens ris till alla som gör narr utav handikappade eller utvecklingsstörda. Idioter är dom allihopa!
Sen vill jag även ge ett ris till alla djurplågare.

Dagens ris till min käkoperation- alldeles blå o svullen é ja- ont som f-n gör det oxå
dagens ris till alla dumma människor oxå

Aj och fy din stackare!! det där såg inte så kul ut!!
Jag vill ge dagens ris till den otäcka knölen som har dykt upp på min lilla råtttös Doris 

Dagens ris går till alla som gör världen sämre!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Dagens ris går till den som har gjort inbrott i min källare och stulit mina saker. =(
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#14 usch! Stackars er!
måste gå och skriva dagens ros. =) Om poliserna som kom snabbt. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
dagens ris till alla människor som inte kasterar sina utekatter. Vi behöver inga fler katter på katthemmen och vi behöver inga fler kattungar som slås ihjäl när de föds.. Ta ert ansvar!
Sajtvärd på Iller.ifokus

dagens ris går till snön som kommit :\

dagens ris går till att helgen är slut:(

dagens ris till mina dreadlocks som jag har fått slita för att få dom att ligga rakt
Dagens ris till min trötthet här med -,- Lägger mgi vid ett två, men vaknar ALLTID vid åtta, senast!
Dagens ris till min mage som tvingat mig att springa på toa hela dagen! 
Sara
dagens ris till mitt onda huvud å snörvliga näsa….å sen ett extra ris till stormen som blåste upp mitt fönster imorse å gav mig hjärt attack!

Dagens ris till magsjuka ush!! Och till folk som säger att det ska ringa men aldrig gör det!! Tröttsamt…

Min ris går till infektioner. Kommer förmodligen ta bort Bubbis den här veckan.
Dagens ris går till MIG SJÄLV som drack alldeles för mycket igår. Jag vart så dålig så dålig och har varit så bakis idag så att jag inte orkade gå på en trevlig grillutflykt med min klass!
Jag vill ge dagens ris till min ångest som har kommit tillbaka efter 2 månaders uppehåll.

Mitt ris går till min plånbok som säger att jag inte kan gå och köpa massa roliga saker till mina djur.
Att jag ska vara j-vligt tacksam att jag ens har råd att köpa djurmat. Jobbigt!!

Dagens ris gäller visserligen alla årets dagar men i dessa tider speciellt. Det går till alla småsjuka, snörvliga, hostande, nysande, måilla-iga, febriga och allmänt sjuka människor som envisas med att gå sjuka till jobbet och därmed smittar andra. Så istället för att den sjuka tar en sjukdag får 10 andra ta flera sjukdagar, egoistiskt. Speciellt eftersom jag alltid blir smittad… :-(
#26 nä, fy vad hemskt! Han har inte haft det lätt inte..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Dagens ris ger jag till mig själv och mitt jävla dåliga mående och svartsjuka.

Dagens ris går till vädret. Skulle rida ut idag men icke!! Jag som har hoppträning i morgon och han har stått hela helgen. Suck!!

Dagens ris går till folk som gör mig besviken, så jag blir och må dåligt i onödan!!
Jag ger dagens ris till en kille med adhd i min klass han jävlas konstant med mig! En sak att han går på mig men när han är taskig mot mina illrar går det för långt!!grrr… Har man adhd så borde man gå i special klass!? han förstörde hela mitt engelsk arbete=(